Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Äkkiseltään vois veikata että tuon mittainen reissu kestää johonkin 22-23?Moneenkohan tällainen setti suunnilleen kestää? Saunavuoro on torstaisin 21.00 alkaen Helsingin perukoilla, eli varmaan pitää karata etuajassa jos löylyyn meinaa ehtiä?
Juuei olla ysiltä vielä ihan perillä, voi olla että loppukaffet menee lähemmäs yhtätoista, riippuu ihan siitä paljonko porukkaa tulee. Toki voi sieltä aiemminkin karata, jos pakottava tarve on. Yleensä ne parhaat syheröt on vaan siellä loppupuolellaÄkkiseltään vois veikata että tuon mittainen reissu kestää johonkin 22-23?Moneenkohan tällainen setti suunnilleen kestää? Saunavuoro on torstaisin 21.00 alkaen Helsingin perukoilla, eli varmaan pitää karata etuajassa jos löylyyn meinaa ehtiä?
Joten kyllä joudut aikaisemmin lähtemään, mikäli saunaan on päästävä.![]()
Muistat vaan sitten tehdä selväksi että olet lähdössä omille teillesi, ettei kukaan lähde sua seurailemaan..![]()
Tällä kertaa viitassin tuota matkaa porvoosta nurmijärvelle. Kaikki tuntuvat ainakin suosivan tuota kehä tietä pienen pätkän ja siitä ylöspäin.Kyllähän tuota muuten voisi lähteä, mutta ajelu nurmijärvelle ei niin hieno ole. En tykkää tuolla kehä-3 sisällä käydä, vaikka eihän tuo mikään syy ole.Vaikka mun suunnistustaidot alkaa olemaan jo legendoja - voisin väittää ettei Myllis ole lähelläkään kehä III:sta ainakaan sen sisäpuolella ...![]()
AITällä kertaa viitassin tuota matkaa porvoosta nurmijärvelle. Kaikki tuntuvat ainakin suosivan tuota kehä tietä pienen pätkän ja siitä ylöspäin.Kyllähän tuota muuten voisi lähteä, mutta ajelu nurmijärvelle ei niin hieno ole. En tykkää tuolla kehä-3 sisällä käydä, vaikka eihän tuo mikään syy ole.Vaikka mun suunnistustaidot alkaa olemaan jo legendoja - voisin väittää ettei Myllis ole lähelläkään kehä III:sta ainakaan sen sisäpuolella ...![]()
Hienosti tulit mun perässä kyl mutkaaKiitos kyydistä Boxin tiellä.
Oltiin purkamassa toista letkaa Boxin Shellin pihalla kun pölähditte samaa reittiä mitä oltiin minuuttia aikaisemmin tultu. Hyppäsin kyytin ja Nikkilästä sitten kotio.
Sattuuhan noita, pääasia et oot ite kunnossaVitutti niin kovin, että lähdin vetää.![]()
Kiitos kuitenkin alku pätkästä.