Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Sama vehje se on, niinkun zx-11:kin (jenkkimallimerkintä)Voisko joku valaista mitä eroa on kawa zz-r 1100 ja zzr 1100 malleilla ? nettimotossa ainakin erikseen.. ?
Eiköhän se 15w (-25 asteen pumpattavuuden raja) riitä näihin peleihin. Nimeltä mainitsematon 15w40 on pelittänyt viimeisen 17tkm moitteetta.Manuaali suosittaa SAE 10w/20 öljyksi,voiko tonne tuupata 15w öljyä jos ei satu tota suositeltua saamaan?
Laitetaanpa kalenteriin merkintä...ehdotus: kesäkuun eka viikonloppu la 17:45:29 jyväskylän ABC , se mikä on ekana Tampereelta päin tullessa.
Merkitty kalenteriin...ehdotus: kesäkuun eka viikonloppu la 17:45:29 jyväskylän ABC , se mikä on ekana Tampereelta päin tullessa.
-vk-
![]()
![]()
En tiedä oikeaa vastausta mut osta toi mun zetori pois, on valmiiks jo jatkettukin ja kaikkee...olen ostamassa lipattua pyörää ja kysynkin että tuleeko ölppä pihalle vasemman puolen kopasta...?mielestäni se on nimeltään pulssianturin koppa. esim gsx i/ö se on kuiva joten ihmetyttää se et miksi sieltä tuli öljy pihalle kun se koppa halkesi?pikaista vastausta kehiin ..kaupat odottaa![]()
olen ostamassa lipattua pyörää ja kysynkin että tuleeko ölppä pihalle vasemman puolen kopasta...?mielestäni se on nimeltään pulssianturin koppa. esim gsx i/ö se on kuiva joten ihmetyttää se et miksi sieltä tuli öljy pihalle kun se koppa halkesi?pikaista vastausta kehiin ..kaupat odottaa![]()
http://www.nettimoto.com/kawasaki/zzr/1218173
Tuotako kattelet?
Kun kattelee noita jannun kuveja edellisistä mopottimista niin vois kuvitella työkalujen pysyvän käsissähttp://www.nettimoto.com/kawasaki/zzr/1218173
Tuotako kattelet?
Asiahan ei tietenkään minulle kuulu ™, mutta jos se on tuo niin tarvitsetko vain moottorin yms varaosiksi vai ajattelitko kunnostaa ajoon? Jos ajattelit ihan ajokuntoon laittaa niin
Hyvää:
- suht "uusi" vuosimalli
- jos mittari pitää paikkansa niin ei kohtuuttomasti kilometrejä
- pakoputkisto on vaihdettu ja näyttää ehjältä, alkuperäiset putket olisivat todennäköisesti puhkiruostuneet
- moottori saattaa olla ehjä
Tarkista:
- rungon suoruus olisi tärkein asia, mutta miten tarkistaa?
- katso että jäähdytin ja öljynlauhditin ovat ehjät
- onko etuhaarukka suora, jos on niin antaa hieman uskoa rungon kuntoon mutta ei takaa mitään
- entä takahaarukka?
- ovatko vanteet ehjät & pyöreät?
Huonoa:
- kaikki katteet on todennäköisesti menetetty - jos aioit rakentaa katteettoman bomberin tai rottapyörän niin se ei ole ehkä ylipääsemätön ongelma, muuten maksaa...
- lailliseen ajokuntoon tuota ei "muutamalla satasella" saa millään
Työkalut, tilat, kokemus?
Vaikka eihän se todellakaan minulle kuulu... Ja mopojen ropaus on hauska harrastus![]()
Kun kattelee noita jannun kuveja edellisistä mopottimista niin vois kuvitella työkalujen pysyvän käsissä![]()
Kiitti. vanhoja kuvia. osa menneistä pyöristä on jääny lisäämättä tuonne. Sellaista pommittajaahan minä siitä meinasin.Kun kattelee noita jannun kuveja edellisistä mopottimista niin vois kuvitella työkalujen pysyvän käsissä![]()
Taidatpa olla oikeassa, hyvä niin![]()
Niin mä vähän aattelinkin, taidat kirjoitella tuonne naapurifoorumillekkin? Tosiaan pidempi swingi löytyis sitten tallilta:Kiitti. vanhoja kuvia. osa menneistä pyöristä on jääny lisäämättä tuonne. Sellaista pommittajaahan minä siitä meinasin.
pidennettyä takahaarukkaaKyllä vain, kirjoittelen vain toisella nimimerkillä . ajatus oli tehdä siitä pyörästä mad max tyylinen pyörä. olen kyllä miettinyt että minkäköhän lainen tuollainen pitkä svingi on ajaa?? Hienon näköisiä ne on. kuitenkin melko pieni budjetti käytössä kun pitää tätä vanhaa taloakin rempata .
Etupamppuihin juu.Etupumppuihinhan sä sitä öljyä oot laittamassa ? Kyllä se 15W toimii mutta voi tulla jäykempi kuin 10:llä. Älä kuitenkaan sitä 15W40 sinne laita ....