• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Kuvajahtiajelut, Pirkanmaa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Askemux
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Valkeakosken uimahalli

uimahalli.jpg

Viimeksi muokattu:
Saaks tohon vinkkiä, ei aukene tämä, kun eniron kopterikaan ei lentänyt joka kolkkaan :)

Mulle ainakin tuttu paikka, matkaakaan ei olis kuin pari kilsaa. Nyt täytyy tosin ehtiä töihin. Näkyy google mapsissakin kuin oikein zuumaa. (Ai niin, ja tämä ei ole mikään tarkoituksellinen harhautus, mulla lukee profiilissa Pirkkala kun en oo osannu sitä vaihtaa :) )

Mulle ainakin tuttu paikka, matkaakaan ei olis kuin pari kilsaa. Nyt täytyy tosin ehtiä töihin. Näkyy google mapsissakin kuin oikein zuumaa. (Ai niin, ja tämä ei ole mikään tarkoituksellinen harhautus, mulla lukee profiilissa Pirkkala kun en oo osannu sitä vaihtaa :) )

Jep, vinkkinä vaikka ekaksi tämä:

vaakuna.png

Eihän toi vaikee voi olla, meillä ei vaan pidetä kiirettä? No, vikkinä silti, että tosta mennään moottoritien yli.

Luulin tietäväni mistä kuva on, mutta kun kävin pyörähtämässä niin ei se ollutkaan sama paikka :grin:

Määtiedänmäätiedänmäätiedän!!! Älkää ny vaan kukaan menkö hakeen tätä ennen kuin mä pääsen töistä :grin:

Back