unnah
New member
Miten olisi pienen reiän poraus, siihen pidätinruuvin liiman kanssa kiinni
Tein noin että laitoin kiinni ruostumattoman tapin lukkoliimalla.Testilenkki ajettu.Toimii

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Miten olisi pienen reiän poraus, siihen pidätinruuvin liiman kanssa kiinni

Dear friend,
Thanks for your photos.
We can send 2 bodies to you in this case.
Could you please let us know your name and full address?
Best Regards,Paul
Thank you. Just to remind,
I would like to have the silver color this time, in case it holds better.
Best regards,
xxx
Dear friend,
You're welcome.
If you have any problem, please feel free to contact us.
Best Regards,
Paul
mun on pysynyt mustina...
peilitkin...
![]()
ohhoh miten huono kuva..

Hähhäh, mullon samanlaiset bilteman peilit ja kahvat myösOmat mustat kahvat ovat saaneet joiltain osin sellaisen gun-metal värityksen eli aavistuksen ovat mennee harmaampaan suuntaan. Tuollaista ruskeaa sävyä ei ole tullut.
Noniin, mulla on mustat kahvat muuttunneet ruskeiksi kahdessa kuukaudessa. Että sellaista.
Palaan asiaan ens viikon lomareissun jälkeen mahdollisesti kuvien kanssa. Vois vaikka yrittää pistää The2wheelsin pojille reklamaationtynkää... Onhan näissä takuu, onhan?
Ei ne kyllä rumat oo nytkään... vaan eri väriset.![]()
Itsekin huomasin että kahvat ovat alkaneet muuttua ruskeiksi.Hommasin nuo pari kuukautta sitten.Runko-osa pysyy kyllä musta ,mutta itse kahvat muuttuu ruskeiksi.Ilmeisesti lähetän kans reklamaation.
Vuoden ne melkein kesti samanvärisinä. Täytyy varmaan hopeat tilata seuraavaksi.Pyysin heitä harkitsemaan lähettämään ilmaiseksi hyvitykseksi korvaavat kahvat ja tällä kertaa hopean värisenä jos niiden väri pysyisi vaikka paremmin (värjäämätöntä terästä?).