Kiinan "pazzot" ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jaskaxx
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Jep, parissa viikossa tulivat.

24eur, ainoa ero pazzoihin näyttäisi olevan suurennuslasilla katseltaessa näkyvä hieman karheampi työstöjälki kahvan väärällä puolella joka ei näy.

Ainakin nämä oli koottu nylock muttereilla eli ei lukitteelle tarvetta.

5 sarjaa olen noita tilannut. Kaksi itselle entiseen ZX-6R:ään ja nykyiseen KiloZetaan, ja loput kavereille. Uusimmissa on tosiaan lukkomutterit eli niistä ei tarvitse stressata. Ainakin the2wheelsin kahvat sopivat paikoilleen ilman sen kummempia muutoksia ja ainakin Zetassa uudessa kytkinkahvassa oli selvästi vähemmän välystä kuin vanhassa.

Hinnat näyttää vaihtelevan 25-60EUR välillä riippuen vähän mistä tilaa ja millaiset kahvat. Nykyään noita on saatavilla jatkettavia ja taittuviakin. Itse olen pysynyt perinteisissä malleissa.

Tuli tilattua Tuonoon kahvat 2wheelsiltä, kun ei nykyiset miellytä. Tilasin kahvat merkin ja mallin mukaan, enkä mitään "Brembon"kahvoja, vaikka Brembon jarrut on. Kai ne passaa?:tyhmäminä:

Piti itsekin tilata 2wheelsistä bemuun uudet kaffat, lyhyet molemmille puolille.

Olisiko ensimmäisen kerran, että ois voinu löytyä halpaa ja hyvää :D No aika näyttää...

Noniin, mulla on mustat kahvat muuttunneet ruskeiksi kahdessa kuukaudessa. Että sellaista.

Palaan asiaan ens viikon lomareissun jälkeen mahdollisesti kuvien kanssa. Vois vaikka yrittää pistää The2wheelsin pojille reklamaationtynkää... Onhan näissä takuu, onhan?

Ei ne kyllä rumat oo nytkään... vaan eri väriset. :orgmp:

samanlailla menettää omatkin mustat väriä. Äkkiseltään vilkasemalla ei huomaa, mutta kun tietää niin se pistää silmään. Saa nähä minkäväriseksi ne tässä ajansaatossa vielä muuttuu.

mulla taas kahvat on pitänyt värinsä tosi hyvin !! mutta tangon pää peilit on menny aivan ruskeeksi !
peilit on 4kk vanhat ja kahvat taitaa olla 6kk vanhat

Joo eli mustat kahvat on nyt tämän näköiset. Oikea:
2012-07-22-040-small.jpg
Vasen:
2012-07-22-043-small.jpg

Toukokuussa 2012 asennettu. 13.7. oli vasta niin pieni häivähdys ruskeaa havaittavissa, että tuli GSR750-topikkiinkin niitä vielä suositeltua ja ajateltua että vika on omassa mielikuvituksessa. Sitten viikon päästä ne olikin jo täysin ruskeat. Väri ei ole siitä juuri näyttänyt muuttuvan, että oliskohan tämä sitten lopullinen. Pyörä on seisonut parkkipaikalla bilteman peitteen alla ja ajettu noin 3000 km vaihtelevassa säässä, myös vesisateessa. Pyörää pestessä autoglymin motorcycle pesuainetta on mennyt myös kahvoihin.

Tein reklamaation the2wheels.com:iin ja lähetin nämä samat kuvat sinne.

Pyysin heitä harkitsemaan lähettämään ilmaiseksi hyvitykseksi korvaavat kahvat ja tällä kertaa hopean värisenä jos niiden väri pysyisi vaikka paremmin (värjäämätöntä terästä?). Mitään kommenttia tähän ongelmaan tai siihen pysyykö esim. hopeinen väri paremmin, en saanut. Hopeiset kahvat sieltä nyt sitten pitäisi olla tulossa, eivät ole vielä saapuneet mutta lähipäivinä pitäisi varmaan tulla jos reilun viikon toimitusajat pitävät edelleen paikkaansa.

Otteita kirjeenvaihdosta alla. "Asiakaspalvelu" vastasi ripeästi ja myötämielisesti, mutta tuotteiden laadussa taitaa sitten olla vähän vaihtelua.

Dear friend,
Thanks for your photos.
We can send 2 bodies to you in this case.
Could you please let us know your name and full address?

Best Regards,Paul
Thank you. Just to remind,
I would like to have the silver color this time, in case it holds better.

Best regards,
xxx

Dear friend,

You're welcome.

If you have any problem, please feel free to contact us. :)

Best Regards,
Paul

Oho. Omat talvella asennetut mustat, tällä kaudella yli 16tkm ajetut ovat edelleen täysin mustat, pyörää säilytetty sisällä eikä kahvoja pesty ollenkaan. Tämän perusteella syyttäisin pesuainetta?

:D mun on pysynyt mustina...:D

peilitkin...

IMAG0109.jpg

ohhoh miten huono kuva..

:D mun on pysynyt mustina...:D

peilitkin...

IMAG0109.jpg

ohhoh miten huono kuva..

Hähhäh, mullon samanlaiset bilteman peilit ja kahvat myös :) Omat mustat kahvat ovat saaneet joiltain osin sellaisen gun-metal värityksen eli aavistuksen ovat mennee harmaampaan suuntaan. Tuollaista ruskeaa sävyä ei ole tullut.

Tilasin kahvat ja ne tulivat reilussa viikossa, kyseessä siis bemariin noi shortyt molemmille puolille.

Kiinalainen laatu näkyi yksityiskohdissa, joka esti suoran kiinnityksen ilman pikku modauksia:

- kytkinkahvan mikrokytkimen ruuvi oli noin 2mm liian pitkä kierteeseen nähdän. Ruuvi piti katkaista
- jarrukahvan messinkinen holkki, jonne siis hydraulijarrun kahvappän "tappi" menee ,oli noin 0,5mm liian pieni. Tätä piti leventää jotta jarru ei jäänyt kantamaan.

Muutoin hinta-laatu toki kunnossa, mutta niille jotka kuvittelevat selviävänsä vaan palikoiden kiinnityksellä, saattaa tulla (jopa vaarallisiakin) yllätyksiä.

Sieltähän ne korvauskahvat tänään tupsahti postiluukusta kuplamuovissa (ei lahjapakkauksia tällä kertaa):
2012-08-01-109.jpg

Tosiaan pelkät "bodyt" ilman säätönamiskuukkelia tai muuta härpäkettä. Ja tietenkin mustana vaikka hopeisiin vaihtoa pyysin ja toivoin. Liikaa pyydetty ja toivottu varmaan.

No tuskin nyt lähden niitä heti näpräämään paikalleen, jokuhan vois luulla että se ruskea väri on vaikka ihan tarkoituksella :grin:

Hähhäh, mullon samanlaiset bilteman peilit ja kahvat myös :) Omat mustat kahvat ovat saaneet joiltain osin sellaisen gun-metal värityksen eli aavistuksen ovat mennee harmaampaan suuntaan. Tuollaista ruskeaa sävyä ei ole tullut.

no joo...

ei kaikki halpa aina oo paskaa...:thumbup:

Noniin, mulla on mustat kahvat muuttunneet ruskeiksi kahdessa kuukaudessa. Että sellaista.

Palaan asiaan ens viikon lomareissun jälkeen mahdollisesti kuvien kanssa. Vois vaikka yrittää pistää The2wheelsin pojille reklamaationtynkää... Onhan näissä takuu, onhan?

Ei ne kyllä rumat oo nytkään... vaan eri väriset. :orgmp:

Itsekin huomasin että kahvat ovat alkaneet muuttua ruskeiksi.Hommasin nuo pari kuukautta sitten.Runko-osa pysyy kyllä musta ,mutta itse kahvat muuttuu ruskeiksi.Ilmeisesti lähetän kans reklamaation.

Itsekin huomasin että kahvat ovat alkaneet muuttua ruskeiksi.Hommasin nuo pari kuukautta sitten.Runko-osa pysyy kyllä musta ,mutta itse kahvat muuttuu ruskeiksi.Ilmeisesti lähetän kans reklamaation.

Mulla kun olis edes samanväriset, mutta kun ei. Toinen on musta titaanisella kiinnityspalikalla ja toinen nykyään titaani mustalla kiinnityspalikalla.:right: Vuoden ne melkein kesti samanvärisinä. Täytyy varmaan hopeat tilata seuraavaksi.

Pyysin heitä harkitsemaan lähettämään ilmaiseksi hyvitykseksi korvaavat kahvat ja tällä kertaa hopean värisenä jos niiden väri pysyisi vaikka paremmin (värjäämätöntä terästä?).

Itsellä ollut kahdessä pyörässä nuo hopean väriset ja toimineet ongelmitta. Näissä ei ole mitään värjäystä vaan ovat vaan käytetyn materiaalin(alumiinin) väriset.

Tulipa tuossa mieleen, että ei taida olla kiina-kahvat ainoat joissa ei musta väri pysy mustana.
Fillari ollu pihalla jotain pari kuukautta ja mustat navat näyttää nykyään tältä:
felt.jpg

Back