Alastaro la 11.8 klo 10-18

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hookala
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Mun kyytiin mahtuis yks pyörä+kuljettaja huomiseks. Ja mulla on lainata ylimääräisiä rengaslämppäreitä jos jollain on tarvis.(Pieni korvaus olis kiva(20€), ei pakollinen).

Nyt ku on uusi mopo hommattuna, niin olisi hakusessa paikka nopeaan ryhmään lauantaille, myös lippuvuoro kelpaa! Jos jollain on tarjota, nii laittakaa yv:tä tai viestiä numeroon nollaneljäsataa-154002!

Myykää joku mulle lippu nopeeseen, etten nyt ihan turhaan laittanu viimesiä rahoja uuteen pyörään! :D puh.nro: nollaneljäsataa-154002

Myydään jäsenhintanen lippu huomiselle keskiryhmään, YV:llä yhteyttä.

Edit: tai jos joku on täältä Laajasalosta päin lähdössä pakulla tai kärryn kanssa ja mahtuu mopo ja ukko kyytiin niin voin mä ton lipun lähteä iteki käyttämään, osallistun toki kustannuksiin. :)

Edit2: lippu MYYTY! Hauskaa ratapäivää kaikille!

Myydään huomiselle normihintainen (65€) lippu hitaaseen ryhmään.
Edit: Lippu myyty.

Viimeksi muokattu:
Myydään jäsenhintanen lippu huomiselle keskiryhmään, YV:llä yhteyttä.

Edit: tai jos joku on täältä Laajasalosta päin lähdössä pakulla tai kärryn kanssa ja mahtuu mopo ja ukko kyytiin niin voin mä ton lipun lähteä iteki käyttämään, osallistun toki kustannuksiin. :)

Laitoin yv:tä

Olihan se taas semmosta. Pystyssä pysyttiin ja paras aika 25.7. Ei ollu ku noin 2.5sec parempi ku viime kerralla...
Kaatoja odotellessa...
Kiitoksia taas muille itseäni paremmasta seurasta.

Viimeksi muokattu:
Hieno sää. Kiitokset sille naamasta tutulle kaverille, joka jeesi aamulla etujarrun ilmauksessa. RSV pelkän takajarrun varassa saa tukan pystyyn, vaikkei ole edes tukkaa.

Kauhulla odotan kuvatuksia, ja ennen syyskuun settiä ostamaan solumuovia tai jotain telttapatjahärpäkettä perseen taakse.

Kivaa oli! Vikasta setistä jäi hyvä fiilis ja oli mukava lopettaa päivä! Omia ajovirheitäkään ei ollut pahoja kuin yksi kolmosmutkassa kun meinas mennä vähän leveeks...

Kiitos järjestäjille ja kanssakurvailijoille. Erityiskiitos varikko-ja lounasseurasta! :peukutpystyyn:

Kansa huutaa valokuvia! kivaa oli kiitokset Miikalle hyvästä setistä! Jälleen kerran mukavaa seuraa ja mukava fiilis.. ekaa kertaa koiraki oli mukana :)

Videoo tulee jahka kerkeän.

-Matti

Kiitokset kaikille ratapäivästä jälleen! Etenkin Team Greenille että sain hieman bensaa kun Monsterin jano pääsi lähes yllättämään. Keli oli loistava ja niin ajokin sujui, päivän eka setti keskiryhmässä tyyliin "lämmitetään nyt renkaat ja katotaan miten päivä lähtee" ja tuloksena heti 1,4 sekkaa pois enkasta. Seuraavassa setissä sitten koitettiin jatkaa samaa rentoa menoa ja pääsinkin jo kauden tavotteeseen eli alle 1:40 :)

Kuvia ootellessa jos oisin johonkin osunut, videot myös keskiryhmästä ois kova juttu, ja kiitokset jo etukäteen kuvatuksistakin :thumbup:

Jaha, oisko ens talvena tulossa ircin lämppäreistä samankaltasta kimppatilausta kun oli toi pukutilaus viime talvena Gimotolle? Mä voisin kanssa tommoseen rengaslämppäritilaukseen osallistua. Oon tässä vähän ajatellu että talvella vois olla just sopiva aika semmoselle hankinnalle ni ens kesänä ois sitte lämppärit käytössä.

No en tarkkaan tiedä millanen kimppa puvuista oli, mutta tosiaan voisihan noista jotain järjestää. Toki sillä ehdolla että alennus on sellainen, että hommassa on jotain järkeä.

Itse paistelin tänään kiekkoja laina IRC-EVOilla ja ei sitä kyllä paluuta enää ratapäivään ilman lämppäreitä ole. Sanotaan mitä sanotaan "katukumien" (Dunlop SportSmart) lämmittämisestä, niin olihan mukava lähteä tuuppaamaan suoraan varikolta lähdettäessä mutkaan, eikä tarvinnut sitä 1-2 kierrosta varoa. Omaan ratakassiini eksyy omat lämppärit ennen seuraavaa ratapäivää, joka tod näk on vasta ensi kaudella kyllä.

Kiitokset kaikille tämänpäivän seurasta, olihan kerpeleen mukava kurvailla :)

Olihan kivaa! Kiitos järjestäjille ja ilmojen herralle.

Sä joka myit mulle jalkatapin ninjaan: nikkiäsi en huomannut kysyä, laitatko vaikka yv:tä nii pistän sulle linkin siitä joka myy kawan pleksiä :)

Täältä myös kiitokset järjestäjän puolesta, kelien tilaus onnistu jälleen :p

Kiitos osallistujille, iso kiitos liputtajille ja paranemisia kaatuneille!

Back