• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Hesan Äkkilähdöt

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karkov
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Heh,hyvin sanottu :D No katotaan nyt...Tarkotus oli ajaa eka vuos pienemmällä pyörällä ja sit myöhemmin haaveissa on Busa :jpstyle:

Onneksi ei tosiaan pahemmin käynyt, on noita nähty pienemmilläkin vauhdeilla kaatuneita joille ei käynyt niin hyvin. Mehän heitettiin yläfemmat vielä ennenku jatkoit matkaasi osastolle, kun selvis että olikin kanssa-orggilaisesta kyse! :WAZAAP:

Mietinkin,et mikä sun nikki oli :O
Joo,oli mulla onnea vissiin aika paljon matkassa :cruising:
Olipa outo tilanne ja paikka törmätä orggilaiseen :blink:

no kyllä se sitten mopon huonosti kävi...kävikö iteles pahasti?..ps.varo sitä yhtä vanhenpaa hoitsua
se haluu koko ajan laittaa sitä hiton tiputus letkua,kun se kuulee että mopolla kipannu...:jpstyle:

Vasen peili meni paskaks ja katteet otti hyvin osumaa,sekä vaihde kiksi väänty.Eräs motoristi sano (kuka haki mun pyörän keskeltä tietä) et voi olla,et vaihteistossa kans jotain paskana,mut selvii vasta ku yrittää ajaa.

Siis mulle laitettiin tippa jo lanssissa ja kaulatuet ja mut kokonaan pakettiin,eikä puhelimessa puhuminen oikein hyvin onnistunut :blink:
Siis mulla oli päivystyksessä ihan mahtava mies hoitsu Kalle :p

Selvisin ehjin nahoin,mut kädet kipeät ja selässä päässä ja kaulas tuntu,mut ei kuvissa näkynyt mitään :peukutpystyyn:

Onneks mies säilyi ehjänä ees jotenkuten, mopoja saa kaupasta uusia :)

Mulla meni munille tämän illan ajot. Hirveellä kiireellä ajokamat päälle ja mopolle toteamaan että etukumissa on naula :-[

Toivottavasti muulla porukalla on / oli hyvät mutkat. Kävin aabeeceellä kotilolla kertomassa ettei tarvi mua odotella...

Heh,hyvin sanottu :D No katotaan nyt...Tarkotus oli ajaa eka vuos pienemmällä pyörällä ja sit myöhemmin haaveissa on Busa :jpstyle:

Sä olitkin jo kyllästyny siihen papattimeen!:doh: minkämeninsanoo=) Sitä saa ajaa erillaisilla pyörillä kun laittaa ne vaihtoon . Ja sanonta kuuluu "paskaks vaan." No perkele shiiit ajotaito #123 ei auttanu mikä käytiin tekee

Kamelin paskat kumissa, tuntuis pitävän. Josko sitä kävis sit yksinään kohta pienen lenkin vetämässä :)

Mulla meni munille tämän illan ajot. Hirveellä kiireellä ajokamat päälle ja mopolle toteamaan että etukumissa on naula :-[

Toivottavasti muulla porukalla on / oli hyvät mutkat. Kävin aabeeceellä kotilolla kertomassa ettei tarvi mua odotella...

Mutkat käytiin vetämässä, mutta kauaa ei ehditty ajaa ennen ku rupes sataa. Tauon jälkeen ei sateessa tarvinut ajaa, mutta tiet oli märkinä.

hyvin jukkis hoiti ton veturin duunin:jippikaijee:,,,,oli mukavat mutkat matkassa,hiukka kosteeta oli
ei uskos että on heinäkuu sen verran kosteeta ja kylmää on.....

Mies! Se mikään mies ole vaan saatanan hyvännäköinen platinablondi!!! :D
Olipa hyvä että kävit ja totesit ainakin mut mieheksi. :grin:Otetaan uusiksi mutta mun osalta vasta reilu viikon päästä, lähden huomenna reissuun.

Vasen peili meni paskaks ja katteet otti hyvin osumaa,sekä vaihde kiksi väänty.Eräs motoristi sano (kuka haki mun pyörän keskeltä tietä) et voi olla,et vaihteistossa kans jotain paskana,mut selvii vasta ku yrittää ajaa.

Siis mulle laitettiin tippa jo lanssissa ja kaulatuet ja mut kokonaan pakettiin,eikä puhelimessa puhuminen oikein hyvin onnistunut :blink:
Siis mulla oli päivystyksessä ihan mahtava mies hoitsu Kalle :p

Selvisin ehjin nahoin,mut kädet kipeät ja selässä päässä ja kaulas tuntu,mut ei kuvissa näkynyt mitään :peukutpystyyn:

hyvä et noin vähällä selvesit,ens viikolla jo mopon päällä:right:ps.röökille pääsee siitä kanttinin kohdalta...paranemisia

Mies! Se mikään mies ole vaan saatanan hyvännäköinen platinablondi!!! :D
Olipa hyvä että kävit ja totesit ainakin mut mieheksi. :grin:Otetaan uusiksi mutta mun osalta vasta reilu viikon päästä, lähden huomenna reissuun.

Ai saatana, tuli heti oletettua että mies kyseessä, sori :D

Ite kävin pienen 50km lenkin äsken kokeilemassa, oli kuivaa ja muutenkin mitä mainioin ajokeli! Löytyi tämän eturengasepisodin jälkeen syy sillekin miksi takanen oli kostealla niin pirun liukas: painetta oli 1.2 bar :D

Ai saatana, tuli heti oletettua että mies kyseessä, sori :D

Ite kävin pienen 50km lenkin äsken kokeilemassa, oli kuivaa ja muutenkin mitä mainioin ajokeli! Löytyi tämän eturengasepisodin jälkeen syy sillekin miksi takanen oli kostealla niin pirun liukas: painetta oli 1.2 bar :D

Edes italialaiset ei ole keksineet tähän mitään omaa ratkaisua varoittamaan liian alhaisesta paineesta
:doh:

Sä olitkin jo kyllästyny siihen papattimeen!:doh: minkämeninsanoo=) Sitä saa ajaa erillaisilla pyörillä kun laittaa ne vaihtoon . Ja sanonta kuuluu "paskaks vaan." No perkele shiiit ajotaito #123 ei auttanu mikä käytiin tekee

Niin,no,niin,no,niin....
Mitäpä tohon sanois...Katotaan nyt mitä sanovat,ku huomen soitan ja selvitän eka missä pyörä on jne.
Voipi olla et menee vaihtoon joo...Olis se nyt silti ollu kivempi ajella ekalla pyörällä enemmän,ku kolme viikkoa :blink:

Ajo kokemuksesta on aina hyötyä,mut en tiedä olisinko osannu varautua äkki jarrutukseen mun edellä rampissa yhtään sen paremmin vuodenkaan päästä :smoking:
Siis ja sitä edeltävä tyhmä ohituksen yritys ja paluu takas samalle kaistalle.Veikkaan et jos joku tekis PK:ssa noin ni se grillattais elävältä:kääk:
Tosin mä en unissakaan osaa uskoa,et kukaan motoristi liikenteestä lähtis ohittaa noin järjettömässä paikassa :shoot:

hyvin jukkis hoiti ton veturin duunin:jippikaijee:,,,,oli mukavat mutkat matkassa,hiukka kosteeta oli
ei uskos että on heinäkuu sen verran kosteeta ja kylmää on.....

Kitoosh, piti vetää mutkia hatusta sateen takia mutta sai onneksi muutaman kerran edes kallistaa kunnolla. En mä kyllä noita vetohommia meinaa tavaksi ottaa. Vai meinaanko? :)-

Kitoosh, piti vetää mutkia hatusta sateen takia mutta sai onneksi muutaman kerran edes kallistaa kunnolla. En mä kyllä noita vetohommia meinaa tavaksi ottaa. Vai meinaanko? :)-

ota vaan,:grin: jollain vetureilla on ihme tapa hukata osa letkaa......:right:
jotkut veturit jättä osan porukasta,,,nim,en ole katkera mutta kuitenkin....:)

Back