TM goes ORG! summermeeting - LA 3.8

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Joke
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Joke

Garagen weturi :)
Lauantaina 3.8 järkätään melkein kivenheiton päässä Turusta (Alastaro Circuit) ORG:n summermeeting 2013, KLIKETI KLIKS

Pistetääs oikeen kunnon letka pystyyn ja ajellaan porukalla ihmettelemään menoa. Tämä letka ajellaan tavallista(kin) rauhallisemmin, eli myös ensikertalaiset ja vähemmän ajokokemusta omaavat ovat tervetulleita mukaan :thumbup:

Lähtö Moision ST1:ltä LA klo 9:00
Paluu omaa tahtia sitten kun huvittaa...

-------------------------------------------------------
Mikä on Turkumiitti? KLIKS
-------------------------------------------------------
Tervetuloa mukaan :cruising:

Joke, eiköhän startata aikaisemmin, niin pääsee halukkaat ajajakokoukseen ajoissa (9.30). Esmes 8:40.

Joke, eiköhän startata aikaisemmin, niin pääsee halukkaat ajajakokoukseen ajoissa (9.30). Esmes 8:40.

Juutana oli päivitellyt ohjeita Summermeeting ketjuun:

Ajajakokouksia tullaan järjestämään aina tasatunnein ja ilmoittautuminen on auki koko päivän. Muutoin pätee sama kuin aina meidän ratapäivillä, eli ilman ajajakokousta ei ajamaan pääse kukaan. Ilmoittautuminen hoidetaan ennen ajajakokousta. Ajajakokouksen yhteydessä jaetaan tarrat joilla radalle pääsee ajamaan kaksi settiä.

Mitäs mieltä porukka on? Meidän pitäis ehtiä ysin(kin) lähdöllä kympiksi perille, matkalla voidaan tankata pikaiseen Oripäässä :;):

Itse en ole ajamaan menossa, joten sen suhteen ei väliä. Muut?

Joke sanoi:
Mitäs mieltä porukka on? Meidän pitäis ehtiä ysin(kin) lähdöllä kympiksi perille, matkalla voidaan tankata pikaiseen Oripäässä :;):

Josko sitä liittyisi letkaan oripäässä, tankkaus tauko liene lähempänä kymmentä... ?

Jättimäinen ehkä, Alastarossa ainakin nähään mut katotaan koska sinne suuntaan, radalle tuskin kuitenkaan olen menossa.

Ehkä ajan (radalla), ehkä en. Ajajakokouksia on kuitenkin tasatunnein joten ei mulla mitään kiirettä ole. Ysiltä lähtö on ok.

Minulle sopii aikaisempi lähtö, aamusta on hiukan vilpoisempaa olla radan tukkona.

Mulla kulu jo muutamia kaloreita ku edes ajattelin fillaroinnista ajattelemista.

Mut juu.. koitan keretä Oripäähän tai sit nähdään Alastarolla :bye:

Itse menen jo aamusta pelipaikalle pakulla (Seger) logo kyljissä, sinne voitte jättää kaikki ylim. tavarat jos tarvetta. Olen kello 18.00 asti ainakin paikalla.

Itse menen jo aamusta pelipaikalle pakulla (Seger) logo kyljissä, sinne voitte jättää kaikki ylim. tavarat jos tarvetta. Olen kello 18.00 asti ainakin paikalla.

Jätän itteni sinne.

Ai perhana, töihin pitää mennä illaksi. No ei sit :grin:

Melkein perillä, aamupalan aika... :p

IMG_9444.JPG

Back