Touratechin kamaa Suomesta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja s&s
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
No jos vanhat merkit paikkansa pitää niin Saksan hinnat +20% Suomi lisää:jippikaijee:

Tuolta itselle "osoite" Ameriikassa ja Belgiassa ja tilaukset siihen osoitteeseen.

Ameriikasta olen jotain tota kautta hankkinut kun eivät suostuneet suoraan lähettämään.
Homma toimii kyllä, mutta elämä on :grin:

Vuoden 2014 alusta...joko niillä on "sata" tuotetta hyllyssä,pitäs pääst käyttämään rahaa:wanna:

Touratech-palikan hinta Biketeamin tiskin kautta 149 EUR, Ruåttin Turhatekin kautta 1695 SEK (= 191 EUR) + postikulungit, joten ei tarvinnut kauaa arpoa kummasta. Saksan TT:n onlineshopissa palikan hinta 129 EUR.

Saksassa pienempi alvi ja Sveduissa vähän isompi. Ei kylläkään selitä noin suurta eroa Suomi-Ruotsi-kisassa.

Touratech-palikan hinta Biketeamin tiskin kautta 149 EUR, Ruåttin Turhatekin kautta 1695 SEK (= 191 EUR) + postikulungit, joten ei tarvinnut kauaa arpoa kummasta. Saksan TT:n onlineshopissa palikan hinta 129 EUR.

Semmosta vaan, et oliko toi ruotsin hinta katsottu Touratech Nordicin sivuilta? Ja oliko toi Biketeamin hinta ihan listahinta? Jos kyllä, niin eipä noita varmaan kannata lähteä ulkomailta jatkossa enää tilailemaankaan..

Semmosta vaan, et oliko toi ruotsin hinta katsottu Touratech Nordicin sivuilta? Ja oliko toi Biketeamin hinta ihan listahinta? Jos kyllä, niin eipä noita varmaan kannata lähteä ulkomailta jatkossa enää tilailemaankaan..

No en kai minä tänne mielikuvitushintojakaan listailisi? Eli Ruåttin hinta oli TT Nordicin listasta ja Biketeamin hinta selvisi heiltä ihan itse kysymällä ilman tinkaamisia.

No en kai minä tänne mielikuvitushintojakaan listailisi? Eli Ruåttin hinta oli TT Nordicin listasta ja Biketeamin hinta selvisi heiltä ihan itse kysymällä ilman tinkaamisia.

No oishan tuo ruotsin hinta voinu olla vaik spostilla kysytty tarjous. tms... Ja mistä mä tiedän josko BT antais jotain alennuksia näin alkuun. En mä muuten epäile sun hintojen todenperäisyyttä, joten kiitos vaan tiedosta..

Viimeksi muokattu:
Odotellaan koska Suomen kauppa avaa ovensa.. (netin puolella)

Tarvetta 660 Zumon lukittavalle telineelle, onko kellään kokemusta tästä?

Odotellaan koska Suomen kauppa avaa ovensa.. (netin puolella)

Tarvetta 660 Zumon lukittavalle telineelle, onko kellään kokemusta tästä?

Sama tarve. Kuuleman mukaan hyvä. Tuon lisäksi kun raaskis ostaa sen lukittavan 'mutterin' ram-mounttiin niin jo luulis pysyvän navi paikoillaan. Olisikohan messuilla jo osasto? (-> edit: onhan siellä)

Viimeksi muokattu:
Kävin kanssa Biketemillä hintoja kyselemässä, ovat samat kun Ruotsin sivuilla kun kirjaudut sisään ja saat hinnat euroissa.

Handlebar mount for Garmin Zumo 340 / 350 / 390 V 3.0 *lockable*, black
Part number: 01-065-0771-0:
shop.touratech.de :114,90 € shop.touratech.se :139,00 €

Ja on saman hintainen 660 teline joka oli esittelytaululla.

tuleekohan noille penkkejä livenä koeponnistukseen.. jotenkin vaan tuntuu, ettei viittis ihan summassa netistä tilata.. jos ei ole pakko.

Sama tarve. Kuuleman mukaan hyvä. Tuon lisäksi kun raaskis ostaa sen lukittavan 'mutterin' ram-mounttiin niin jo luulis pysyvän navi paikoillaan. Olisikohan messuilla jo osasto? (-> edit: onhan siellä)

On hyvä tuo teline. Jos siitä navin ottaa väkisin, niin ei siitä enään kaluksi ole. Tosin jos pidemmän aikaa on muualla, se kannattaa sitä mukaan ottaa, siis navi. Näppärä kaveri saattaa sen koko telineen ruuvailla irti, milläpä sitä nyt voisi lukita. Mutta nämä kesken matkaa tapahtuvat pikkupoistumiset kahville, syömään jne. On helppoja kun tuota navia ei tarvitse miettiä. Itse ostin Saksasta tuolla halvemmalla hinnalla viime vuonna. Eikös sieltä joku kauppa tännekin myy?

Uusimmassa MP-maailmassa on Biketeamin mainos, jossa ilmoittavat että helmikuun ajan kaikki Touratech-tuotteet -10%. (Pl.ajokamat ja jousitusosat)
Alennuksen saa myymälöistä ja osoitteesta www.touratech.fi, kunhan se aukeaa..

Eihän tuo järin kova tarjous ole, mutta ostoksille se on lähdettävä silti:orgmp:

Back