miolta
MotOrg ry
Annan keskiryhmän lippuvuoron lauantaille, jos jollakulla tarvetta. Yv, 044-5686960 tai miolta@gmail.com.
Mika
Edit: Lippu meni ja ihmissuhde (ehkä..) pelastui
Mika
Edit: Lippu meni ja ihmissuhde (ehkä..) pelastui
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Annan keskiryhmän lippuvuoron lauantaille, jos jollakulla tarvetta. Yv, 044-5686960 tai miolta@gmail.com.
Mika
Onnistuu, tyrkytetään ne keskiryhmän liput taffelille.
Edit: ei se kuulema ota.No odotellaan, eiköhän nuo jolleki kelpaa.
Ottaa se sittenki. Eli Waillen nopeen liputukset mulle ja mun keskiryhmän liputukset Taffulle. Mites noita nyt saadaan vaiheltua.. sähköpostia jollekki? Uudessa kaupassa oli se lipunsiirtomahollisuus, mut ei taida olla käytössä.

Ostan lauantaille nopeaan ryhmään lipun. Olen jäsen, mutta kelpaa se kalliimpikin, kunhan sais. Nitrousin lippu ei kelpaa, se kun on niin toivottoman hidas. Meidän huippujen pitää kehittyä.
044 0668893 a-p
Ostan lauantaille nopeaan ryhmään lipun. Olen jäsen, mutta kelpaa se kalliimpikin, kunhan sais. Nitrousin lippu ei kelpaa, se kun on niin toivottoman hidas. Meidän huippujen pitää kehittyä.
044 0668893 a-p

viddu ku vetäsin kahvit väärään kurkkuun
Voi olla edessä tyttömopon katkera kosto tollasen jälkeen...
Kysymykseni kuitenkin liittyisi nyt siihen, että kun en ole tätä ennen Motoparkissa ollut, niin olikos siinä aamulla mahdollisuus tutustua rataan hitaassa ryhmässä, kun muistelin että tämmöinen nopeampien ajajien mutta rataa tuntemattomien tutustuminen rataan on ollu aiemmilla ratapäivillä mahdollista?

Minä voin vaikka vetää aamulla keskiryhmän possujunan jos meidän muut kouluttajat pystyvät sillä välin hoitamaan Ajotaito II liittyvän teorian kahdestaan. Jos Ajotaito II:ssa kädet riitä niin sit pitää nakittaa joku ratajärkkäri tai muu innokas noita linjoja näyttämään. Mutta tutustuminenkin voidaan tosiaan hoitaa keskiryhmässä.