Motopark 7.6.2014 - 8.6.2014 (la-su)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja vertzu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Annan keskiryhmän lippuvuoron lauantaille, jos jollakulla tarvetta. Yv, 044-5686960 tai miolta@gmail.com.

Mika

Edit: Lippu meni ja ihmissuhde (ehkä..) pelastui :D

Onnistuu, tyrkytetään ne keskiryhmän liput taffelille. :p

Edit: ei se kuulema ota. :sad3: No odotellaan, eiköhän nuo jolleki kelpaa.

Ottaa se sittenki. Eli Waillen nopeen liputukset mulle ja mun keskiryhmän liputukset Taffulle. Mites noita nyt saadaan vaiheltua.. sähköpostia jollekki? Uudessa kaupassa oli se lipunsiirtomahollisuus, mut ei taida olla käytössä.

Ottaa se sittenki. Eli Waillen nopeen liputukset mulle ja mun keskiryhmän liputukset Taffulle. Mites noita nyt saadaan vaiheltua.. sähköpostia jollekki? Uudessa kaupassa oli se lipunsiirtomahollisuus, mut ei taida olla käytössä.

s-postia: ratavastaavat(ät)moottoripyora.org

Yleisohjeena kaikille:
Kertokaa kuka myy ja kelle myy sekä mitä myy!
Nikit ja nimet, mille päivälle, mikä ryhmä ja onko jäsenhintainen lippu!
ja jos liputus niin siitäkin tietenkin maininta!

Ei näit tälläsiä:
Myin mun lipun Irmelille! :smoking:

Nämä ku kaikki hoitais, niin olis ratajärkkärin elämä helpompaa :rakastunut:
Sekä ehtis ehkä tehdä ne liputusvuorolistat ennen aamua, ku ei mee puoli yötä pähkäilessä, kuka on myynny mitä, minne ja kelle :doh:

Myynnissä olisi lauantaille keskiryhmään jäsenhintainen lippu.

YV:llä yhteyttä, jatketaan sitten muilla tavoin, jos tarvetta.

Lisäys: lippu myyty kalzu12:lle ja ratavastaavat saivat postia.

olisko kellään tilaa Juvakämpingin mökissä yhdelle sisäsiistille insinörtille ?

Myydään jäsenhintainen lippu lauantain keskiryhmään 7.6. Myös vaihto toiseen ratapäivään mahdollinen.
Yht. otto privaan tai p. 0400 2 5 7 1 8 4.

Ei kenelläkään hienolla ihmisellä sattuis olemaan kalustossa tilaa ylimääräsille renkaille? Mulla ois pari takarengasta ja yks etunen jotka ois matkalla vertzulle Matopurkkiin, ja voisin käydä ne pk-seudulla johonkin heittämässä esimerkiksi tänään tai huomenna, jos joku ne voisi viedä perille. Mitä lähempänä Laajasaloa sen parempi, mutta autossa on kyllä neljä pyörää ja ratti... Yhteyttä vaikkapa YV:llä.

Edit: ja tämä on hoidossa, en osannu ajatella tarpeeks yksinkertasesti. :grin:

Ostan lauantaille nopeaan ryhmään lipun. Olen jäsen, mutta kelpaa se kalliimpikin, kunhan sais. Nitrousin lippu ei kelpaa, se kun on niin toivottoman hidas. Meidän huippujen pitää kehittyä.

044 0668893 a-p

Ostan lauantaille nopeaan ryhmään lipun. Olen jäsen, mutta kelpaa se kalliimpikin, kunhan sais. Nitrousin lippu ei kelpaa, se kun on niin toivottoman hidas. Meidän huippujen pitää kehittyä.

044 0668893 a-p

Ja arvaa kuka tulee susta ohi vajaatehosella vessalla takasuoralla? :p

044 0668893 a-p

Viddu ku vetäsin kahvit väärään kurkkuun :grin::grin::grin::grin:
Voi olla edessä tyttömopon katkera kosto tollasen jälkeen...

Olen molempina päivinä keskiryhmässä osittain ehkä siksi, että emmin liian kauan, kuuluisinko hitaaseen vai keskiryhmään, ja hidas oli sillä välin myyty loppuun. Kemorassa olin kirkkaasti keskiryhmää edellisellä kerralla, josta on kyllä jo muutama vuosi aikaa, mutta mutta... toivottavasti en olisi nyt sitten kirkasta hidasryhmää vaikka keskiryhmässä ajelenkin.

Jos en halua/uskalla/viitsi ajaa pääsuoraa yli kahtasataa, niin tekeekö se kierrosajasta sitten automaattisesti niin surkean, että tippuisin sillä kriteerillä hitaaseen kategoriaan? Vauhti kyllä nousee aina rataviikonlopun aikana, mutta mitään en kykene lupaamaan ennen kuin siellä paikan päällä ollaan ja kurvaillaan. Lisää skraaduja polvipaloihin olen kuitenkin hakemassa, kun sille tielle olen jo päässyt.

Kysymykseni kuitenkin liittyisi nyt siihen, että kun en ole tätä ennen Motoparkissa ollut, niin olikos siinä aamulla mahdollisuus tutustua rataan hitaassa ryhmässä, kun muistelin että tämmöinen nopeampien ajajien mutta rataa tuntemattomien tutustuminen rataan on ollu aiemmilla ratapäivillä mahdollista?

Lahjoitan la ja su lippuvuorot nopea ryhmä ensimmäiselle halukkaalle.

Nol-nel-nel-3600330

Kysymykseni kuitenkin liittyisi nyt siihen, että kun en ole tätä ennen Motoparkissa ollut, niin olikos siinä aamulla mahdollisuus tutustua rataan hitaassa ryhmässä, kun muistelin että tämmöinen nopeampien ajajien mutta rataa tuntemattomien tutustuminen rataan on ollu aiemmilla ratapäivillä mahdollista?

Minä voin vaikka vetää aamulla keskiryhmän possujunan jos meidän muut kouluttajat pystyvät sillä välin hoitamaan Ajotaito II liittyvän teorian kahdestaan. Jos Ajotaito II:ssa kädet riitä niin sit pitää nakittaa joku ratajärkkäri tai muu innokas noita linjoja näyttämään. Mutta tutustuminenkin voidaan tosiaan hoitaa keskiryhmässä.

Oi miten hienoa! Tämä ratakettutsirbu kiittää jo etukäteen :polonen:

Minä voin vaikka vetää aamulla keskiryhmän possujunan jos meidän muut kouluttajat pystyvät sillä välin hoitamaan Ajotaito II liittyvän teorian kahdestaan. Jos Ajotaito II:ssa kädet riitä niin sit pitää nakittaa joku ratajärkkäri tai muu innokas noita linjoja näyttämään. Mutta tutustuminenkin voidaan tosiaan hoitaa keskiryhmässä.

Back