Muutin Turkuun...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja -Jukkis-
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Osanottoni.

Ei turkulaisena mutta elämästäni eripituisina jaksoina noin neljä vuotta viettäneenä, olen havainnut muutamia hyviä asioita julmetun kauniita tyttöjä/naisia, jokilaivat ja useita eri poistumis reittejä takaisin sivistykseen.
huonoja puolia. Kaikki on aina toispuol jokkee.

:kynttila: Voimia sulle Jukkis.

Kiitos, mutta ette te höpönassut mulle kuolleita oo :)-

Täältä vastalahjaksi kuulemma melko hiljattain avattu Arvin Grilli

Punttisalillekin pitäis kohta päästä, joku sellainen oldschoolmesta missä voi tehdä mavea ja käyttää mankkua eikä tarvitse käyttää neonvärisiä tossuja.

Punttisalillekin pitäis kohta päästä, joku sellainen oldschoolmesta missä voi tehdä mavea ja käyttää mankkua eikä tarvitse käyttää neonvärisiä tossuja.

Sali 82, Saippuacentterissä -http://www.sali82.com/
Tuskin loppuu painot kesken vaikken sua tunnekkaan, mut ne miehet ei enää prätkäile =)

täältä kans kompaus sali 82 varmasti turun mukavin henkilö kunta ,tietoa taitoa löytyy .korttin katkasu mahdollisuus ilman selityksiä:jippikaijee:ja käy muutama muukin orgin jäsen:bye:

Tuskin loppuu painot kesken vaikken sua tunnekkaan, mut ne miehet ei enää prätkäile =)

Joo, löytyy voimanostolava, about 5 penkkiä plus ala-ja ylävino, pari kyykkyhäkkiä ja siihen pari kyykkypaikkaa lisää, plus pari smithiä.

Sitten on vimmatusti erilaisia laitteita, ja myös tilaa hyvin. Juoksumattojen ja kuntopyörien kanssa on välillä vähän niin ja näin, kun on sillain hintsusti ja osa puolen aikaa telakalla.

täältä kans kompaus sali 82 varmasti turun mukavin henkilö kunta ,tietoa taitoa löytyy .korttin katkasu mahdollisuus ilman selityksiä:jippikaijee:ja käy muutama muukin orgin jäsen:bye:

Joo, löytyy voimanostolava, about 5 penkkiä plus ala-ja ylävino, pari kyykkyhäkkiä ja siihen pari kyykkypaikkaa lisää, plus pari smithiä.

Sitten on vimmatusti erilaisia laitteita, ja myös tilaa hyvin. Juoksumattojen ja kuntopyörien kanssa on välillä vähän niin ja näin, kun on sillain hintsusti ja osa puolen aikaa telakalla.

Kuulostaa juuri omanlaiselta paikalta, -aerobiset ajattelin tehdä luonnon helmassa, ja vielä
kivenheiton päässä tosta rantsusta missä oon töissä :thumbup:

Turun keskustassa on muuten yllättävän paljon ilmaisia pyöräparkkeja. Sain pysäköinninvalvojalta oikein kartan kun olin pysäköinyt vähän huonosti :grin: Huom, ei sakkoja, kartan ja pienet moitteet vaan :respect:

DSH1qhO.jpg

Osa parkeista on merkitty liikennemerkillä osoitettu polkupyörille, toiset mopoille ja osa jopa moottoripyörille. Sakkoja ei kuulemma tule, laittoi noille paikoille minkä vaan kaksipyöräisen (Boss Hoss - anyone?).

Viimeksi muokattu:
Sulle tuli sitten vähän pidemmät siirtymän meidän letkoille.
Eikös pizzeria Dennis ole turusta kotoisin.

Onnea Turku, Onnea Helsinki. Molempien kirkonkylien keskimääräinen äo nousi kertaheitolla... :grin:

....hmmmmm...öööö... siis turkulaishuumoria (vai orggilaista välittämistä? :dunno:) :bye:

Tervetulo va , kyl tääl kauhia kiva o ol :bye:

Nooh; kohtahan Jukkis on turkulaisempi ku turkulaiset ite.

katso liitettä 4447 :orgmp:

Jos MÄ täällä selviän ilman pe**eraisk***ta niin kyllä tänne uskaltaa muutkin tulla. Kivaa on, ei kaduta yhtään. :bye:

Turun keskustassa on muuten yllättävän paljon ilmaisia pyöräparkkeja. ..

Osa parkeista on merkitty liikennemerkillä osoitettu polkupyörille, toiset mopoille ja osa jopa moottoripyörille. Sakkoja ei kuulemma tule, laittoi noille paikoille minkä vaan kaksipyöräisen (Boss Hoss - anyone?).

…sain kaksi kesää sitten sakot kun Varadero oli mopoparkissa...

…sain kaksi kesää sitten sakot kun Varadero oli mopoparkissa...

Mulla on pysäköinninvalvonnasta nyt sähköposti, että ei sakoteta, oli lisäkilpi minkälainen vaan. Paras olisi tietysti jos ei tartteis kokeilla sitä reklamointia kaupungin kanssa...

Mulla on pysäköinninvalvonnasta nyt sähköposti, että ei sakoteta, oli lisäkilpi minkälainen vaan. Paras olisi tietysti jos ei tartteis kokeilla sitä reklamointia kaupungin kanssa...

Viime kesänä kysäsin asiasta eräältä parkkipirkolta niin ei kuulemma tule sakkoa jos on prätkä fillari/mopoparkissa. Kai niillä kaupungin pirkoilla on jonkulainen yhteinen linja tuon kanssa, ainakin itse sain sellaisen kuvan :blink:

Thai: Maneerat. Kebabeista komppaan Orikedon Tavernaa ja pubeista Kerttulin kievaria joka on siis pieni korttelipubi mutta juomavalikoima on vaikuttava.

Thai: Maneerat. Kebabeista komppaan Orikedon Tavernaa ja pubeista Kerttulin kievaria joka on siis pieni korttelipubi mutta juomavalikoima on vaikuttava.

http://www.orikedontaverna.fi/
Tuonne jos tulee mentyä, niin iskender kebu molemmilla kastikkeilla. Kyllä lähtee :)

http://www.villa-barker.fi/
Villa Barker lounasravintola, kannattaa käydä kokeilemassa jos rasvaa säästämätön kotiruoka kelpaa.
On siellä kerran ollut kasvisruokaakin: pekoniin kääritty suolakurkku löytyi nyrkin kokoisen jauhelihamöykyn sisältä... :p

http://www.rafla.fi/morrisons-turku/fi/etusivu
Ei pahaa sanottavaa tästäkään paikasta, kyl se aina mäkkärin voittaa :)

Tän triidin pitäis olla mun näkemyksen mukaan sticky. Tästä Jukkikselle, että pääse tunnelmaan, jos ei jo ole.

Paas kuunnellen oman kylän poikii :thumbup:

En oo vielä uskaltanu avata tota linkkii :D

Tsekattu Baan Thai, oli loistava thaikku, samoin Orikedon Taverna huippumesta mättönälkään. Samista tuli luottoparturi ja Motor-Inistä vakkari pesumesta prätkälle. Sali 82 oli aika huonossa hapessa, mutta ehkä siihen tottuu. Ennen luulin Kontulan pommaria karuksi saliksi mutta en luule enää :)-

Sitten tarvis vielä löytää henkilekuriksi joku joka saa multa kummankin kyynärvarren golfarin kyynärpäät kuntoon ilman saikkua. Salin+duunin+prätkäilyn yhdistelmä pahentanu... Ei vielä muutamaan kuukauteen uskalla olla pois duunista.

Back