Kuvia omista pyöristä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja timon
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Tässä minun pieni porsas eli 2008 CBR1000RR taloon tullessa katteet lensi nurkkaan ja etumaski tuli kiina pyörästä, uuden yläkolmion joutui teettämään kun eihän siihen alkuperäiseen mitään kiinni saanut. niin, ja maalaus työ on todella surkeaa! no.. tekemällä itse saisi parempaa..:)

On se helekatti varmaan hienoimman näköinen Hondasta itse rakennettu naku!! Tai ainakin CBR1000RR:stä...

Tuplaputket cebarissa? Hivenen härnää tuo spoileripleksi mut hienohan tuo :thumbup:

Kas jäänytkin huomaamatta tämä. Joo tuli ihan huvikseen laitettua tuplat siihen, tehonlisäys oli jotain parin hevosen luokkaa negatiivisen puolella mut sen sais varmaan takasin säätämällä kaasareita kun ihan pikkiriikkinen flät spotti ilmesty vääntökäyrään mut niin pieni etten oo jaksanu tehdä asialle mitään. Mä en edes tienny et toi olis joku spoikkapleksi muusta kun et siinä lukee MRA, just hyvä se omaan silmään on. Pitäs riipiä toi tallin nurkasta, pestä, vaihtaa öljyt yms äms ja panna myyntiin kun lumet alkaa sulaa. Tai miksei sitä vois tietty jo nyt panna, tarvii katella illemmalla...

mXKELo.jpg

Siinäpä tuo oma nykyinen jonka sarviin pääsyä ei malttaisi taas odottaa millään :rakastunut:
Aito Rizla-edition K8 tonnari, nr.93/135

Mille alkaa tulla kasaan. Pientä hienosäätöä penkkien osalta vielä. Satulasta tulee pitävämpi kuin originaali, ja tuo takakatteen aukko vedetään umpeen avattavalla tyynyllä. Saa vähän säilytystilaa.

DSC_0004_zpsnmctu8e9.jpg

Oho, nyt kyl gimmat kirkuu ja kaverit kehuu kun tolla pyräytät kylille. Mites noi mustat poskipalat etuvalon vieressä? Onko niiden takana siniset vilkkuvalot vai onks ne käsisuojat?

Ne on hiilikuitua. Aprilian insinöörin näkeymys aeromystisistä parannuksista.

Back