• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Projekti: Butt-Ugly Duckling

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Poistettu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Ei hitto sä oot sekasin. :D

Toihan on vastaava urakka kuin treenais Tuksua Fitness-kisoihin. Halua voi olla ja paljon voi tehdä, mutta Tuksu se silti on.

Oli lopputulos mikä tahansa, niin alkuperäistä aihiota ei vissiin kukaan jää kaipaamaan :;):

Ei hitto sä oot sekasin. :D

Toihan on vastaava urakka kuin treenais Tuksua Fitness-kisoihin. Halua voi olla ja paljon voi tehdä, mutta Tuksu se silti on.

Onpahan taas yhden kokemuksen rikkaampi :D

Mulla on sellainen hassu muistikuva, että Mr. R. Myllymaa olisi joskus huikentelevaisuudesaan jopa ajanut kilpaa Suomen superbike tms. sarjoissa K100:lla. Ei käsittääkseni mainittavammin sijoittunut, mutta maine kasvoi kun kipinät lensi.

Mulla on sellainen hassu muistikuva, että Mr. R. Myllymaa olisi joskus huikentelevaisuudesaan jopa ajanut kilpaa Suomen superbike tms. sarjoissa K100:lla. Ei käsittääkseni mainittavammin sijoittunut, mutta maine kasvoi kun kipinät lensi.

Joo, muistan Imatran Ajoissa vissiin '84 (tai '85?) kun Repa ajoi superbikessä. Jäi muille melko reippaasti (vastustajat kuitenkin luokkaa CB1100R, GPz900 etc., joten tasoitusta kolme, neljäkymmentä heppaa + kardaani), mutta komeaa oli silti meno!

Peukku ylös tällekin projektille, tykkään vähän erikoisemmista kamppeista.

Enpäs olis uskonu, että siellä katteen alla lymyää ihan moottoripyörän näköinen laite. Jokos sä tällä sitten tuut kiusaamaan mua radalle kun sitä edellistä projektia en radalla bongannu?

Vaikea on itselle kertoa miksi pitäs ottaa joku näistä muista radalle ja ajaa sillä Panigalen sijaan. Ja äkkiä arvaten tosi vähille tulee jäämään orgin päivät itseltäni jatkossa. Ajot tulee ajettua paremmin itselleni soveltuvilla ratapäivillä.

No en halua, koska on hienoa että org järjestää näitä. Nelijako ja muutama muu seikka vaan ahdistavat liikaa ja olen löytänyt itselleni paremmin toimivan tavan harrastaa.

Vaikea on itselle kertoa miksi pitäs ottaa joku näistä muista radalle ja ajaa sillä Panigalen sijaan.

Eiku jäi vaan mieleen kun vitsailit tulevas radalle kiusaamaan meikäläistä tuolla edellisellä projektilla. Kyllähän toi Pani on se oikee laite tuohon ratailu touhuun ja nämä rojektit sitten erikseen. Mielenkiinnolla seuraan, että mitä tästä kehittyy. Suunta on ainakin lupaava, on tuo Ducatin ulkonäön sotkeminen K-bemuun sen verran perverssin kuulonen ajatus, että ei siitä huono voi tulla. :)

Back