• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

Uudet mallit 2016, eli mitä on tulossa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Karza
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
Vihdoinkin uusi gixeri. Eiku 2017 consept. Eli Suzuki lopettaa kymmenen vuoden talviunet painamalla torkkunappulaa vielä vuodeksi.
Olihan tossa kauheesti uutta - suzukiksi... :jippikaijee:
MG:n muotoilussa metri enemmän munaa kuin perämoottorissa ja perämoottorissa (yammussa ja suizassa) yhteensä. :)-

Rutterin testiin heti toi ja Hondan GP-mopo! Vielä jollakin munakkaammalla radalla, kuin Mallory Parkissa. Eihän oo paljoo pyydetty.

80 kiloo, aika edukas. (paljonkohan pata kestää tuolla virillä :D)

Neliveto ku taitaa mp:s olla mahdottomuus...

ei välttämättä

3246245584_2_3_q4bOQ3e7.jpg

3246245584_2_5_iCGMYMch.jpg

ei välttämättä

3246245584_2_3_q4bOQ3e7.jpg

3246245584_2_5_iCGMYMch.jpg

Jos moottoripyörässä on enemmän kuin kaksi rengasta, ei se enää ole moottoripyörä vaan joku muu ajoneuvo, jonka rakentamisen pohjana on käytetty moottoripyörää. Edit. Ja älkää linkittäkö sitä Dodge Tomahawkin kuvaa tähän, se ei ole moottoripyörä vaikka vähän siltä näyttääkin.

Näppärä muuten toi Bemari. Pääsee takaperinkin aika vilkkaasti niin halutessaan.

Jos moottoripyörässä on enemmän kuin kaksi rengasta, ei se enää ole moottoripyörä vaan joku muu ajoneuvo, jonka rakentamisen pohjana on käytetty moottoripyörää. Edit. Ja älkää linkittäkö sitä Dodge Tomahawkin kuvaa tähän, se ei ole moottoripyörä vaikka vähän siltä näyttääkin.

Näppärä muuten toi Bemari. Pääsee takaperinkin aika vilkkaasti niin halutessaan.

Entä Kawan konseptipyörä?

Ainakin googlen mielestä se kuuluu kategoriaan moottoripyörät....

Aprilia RSV kellokumpu limited edition :grin::grin:

Vähänkö tuo käkätyttää:grin:, mutta näyttää "ison kellon" viisarit pahasti taas sitä,
että mintun väriset Rossarin suurpuikkarit ja valkoinen/pastellisävyinen K2:n puku
on kohta taas tappikamaa noin kuosinsa puitteissa:thumbsup:.

Ken elää, hän näkee.... ja kun pitkään elää... näkee samat kauhut taas uusintoina:grin:....:kääk:

Entä Kawan konseptipyörä?

Ainakin googlen mielestä se kuuluu kategoriaan moottoripyörät....

Sen verta heikot on nää mun ajatuksenlukijan lahjat, että on aika mahdoton tietää mitä konseptipyörää tarkoitat. Mutta google kertoo muutenkin aika paljon asioita, mitkä eivät välttämättä pidä paikkaansa.

Sen verta heikot on nää mun ajatuksenlukijan lahjat, että on aika mahdoton tietää mitä konseptipyörää tarkoitat. Mutta google kertoo muutenkin aika paljon asioita, mitkä eivät välttämättä pidä paikkaansa.

Oisko tää?
http://theawesomer.com/kawasaki-j-3-wheeler-concept/260477/

:grin: :)-
Ainakin mulla tulee tuosta hyvin surkeat fiilikset. Ei vaikuta kauhean nautittavalta ajettavalta.

Itseäni tällä hetkellä kiinnostaa katupuolen pyöristä flat trackerit. Ducati tuo tämmöisen päristimen vuonna 2016. Liikaa muovia mun makuun, mutta on tuossa ok aihio lähteä rakentamaan.
http://www.sportrider.com/2016-ducati-scrambler-flat-track-pro-first-look

Sorry kun en heti huomannut, että olit jäänyt mottiin.

En tiedä mitä selainta käytät, mutta koita seuraavaa:

A avaa google
B kirjoita Kawasaki ja consept (siis ilman "ja" sanaa)
C jos kuvahaku ei näytä mitää teemaan sopivaa, niin kokeile lisätä riville motorbike tai iso jii.
D paina "enter"

Back