Jonezi
Ratavastaava
Ok. Kiitos vastauksista, nopeaan ryhmään siis![]()
Osta mun liput
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ok. Kiitos vastauksista, nopeaan ryhmään siis![]()
Osta mun liput
Miten sä sen parhaan sait, kun varasin sen jo mulle ja MarkolleSain varattua kylän (meijerin) parhaan kämpän.![]()
Miten sä sen parhaan sait, kun varasin sen jo mulle ja MarkolleTaitaa olla eri käsitys meillä parhaasta.
Miten sä sen parhaan sait, kun varasin sen jo mulle ja MarkolleTaitaa olla eri käsitys meillä parhaasta.
PrklMä kans soitin eilen, ja varasin cribsit ja ribsit.![]()

Nää on mulle, sanoin siitä faijalle että hoida homma.
Uskaltaako jo rueta harkitsemaan liputusvuoron vaihtamista normaaliin lippuun?Kyllä sä tukan puolesta ihan hyvin Pirjosta menisit, mutta vielä ei ainakaan ole pitkätukkajokerikortteja jaossaKerron kuitenkin heti, jos joudumme turvautumaan sellaisiin oppilaspulan vuoksi
![]()

Ei kerkee tulla kun su-iltana pitäs jo olla laivassa matkalla ruotsiin ja siitä norjaan.![]()
Uskaltaako jo rueta harkitsemaan liputusvuoron vaihtamista normaaliin lippuun?
Toivottavasti siellä ois kelit jo parantunu. Itse kotiuduin juuri muutaman päivän etuajassa, kun viikon sateessa ajelun jälkeen alkoi hieman jo tympiä.![]()
Keväisin en ole siellä käynyt, mutta nuo kelit nyt vain on vähän tuuripeliä Norjassa. Joku sanoi joskus, että siellä on mahdollista kokea kaikki neljä vuodenaikaa samana päivänä.Kiitti vinkistä, Taidan perua koko reissun. Taitaa olla turvallisempaa lähteä keväällä.

Keväisin en ole siellä käynyt, mutta nuo kelit nyt vain on vähän tuuripeliä Norjassa. Joku sanoi joskus, että siellä on mahdollista kokea kaikki neljä vuodenaikaa samana päivänä.![]()
Aiemmilla reissuilla ei ole satanut ihan näin paljoa, mutta pääsi sitä sentään muutaman kuivankin serpentiinitien ajelemaan. Hyvillä renkailla ja kohtuullisen toimivilla sadevarusteilla se sade alkoi oikeasti vituttamaan vasta viimeisinä päivinä. Geirangerilla ja Trollstigenilla vitutti enemmän karavaanarit ja muut tien tukkijat.
Keväisin saattaa olla osa teistä vielä suljettuna lumen takia.
Reissuun vaan, jos on jo laivaan flabat bookattuna jne.
Sorry OT.