Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Aloitetaanko mihin mennään ens Maanantaina väittely.

.Kehäkessa on kyllä auki vaikka onkin rempassa. Tosin keittiö kiinni; kahvia ja pullaa lähinnä.
Joo mut kun ei saa pizzaa tai muuta ruokaa, niin ollaan nyt pari viikkoa evakossa. Siksihän me lähdettiin Pakilastakin. Meillä oli nälkä. Stadi alkaa olla miehitetty jopolla ajelevien vihervasemmistolaisten toimesta. Pysäköinti maksaa arkisin yhdeksään asti. Tietulliten osalta taitaa kyse olla enää aikataulusta. Joten Syntyperäisenä Helsinkiläisenä pistän kädet pystyyn ja sanon pitäkää tunkkinne. Pitää varmaan alkaa etsiä työpaikkaakin porvoon suunnasta. Vantaalla en asu, mutta siellä on vähän semmoinen tunnelma, että lihaa syövä valkoinen heteromies on enempi tervetullut, kuin kotikaupungissani.
Joo mut kun ei saa pizzaa tai muuta ruokaa, niin ollaan nyt pari viikkoa evakossa. Siksihän me lähdettiin Pakilastakin. Meillä oli nälkä. Stadi alkaa olla miehitetty jopolla ajelevien vihervasemmistolaisten toimesta. Pysäköinti maksaa arkisin yhdeksään asti. Tietulliten osalta taitaa kyse olla enää aikataulusta. Joten Syntyperäisenä Helsinkiläisenä pistän kädet pystyyn ja sanon pitäkää tunkkinne. Pitää varmaan alkaa etsiä työpaikkaakin porvoon suunnasta. Vantaalla en asu, mutta siellä on vähän semmoinen tunnelma, että lihaa syövä valkoinen heteromies on enempi tervetullut, kuin kotikaupungissani.

Mitähän toi Boltti on vatäny ku alkaa oleen semmonen sanaseppo että ihan melkein kateeks käy!Mä vähän arvailin mihin ollaan menossa jo yhdeksänkymmentä luvulla. Rakensin talon Sipoon puolelle. Mutta Helsinki laajenee kuin Neuvostoliitto ennenvanhaan. Ja Pajusen johdolla miehittäjät saapuivat ja vaihtoivat mun postinumeron nollanolla alkuiseen.
Mitähän toi Boltti on vatäny ku alkaa oleen semmonen sanaseppo että ihan melkein kateeks käy!

Mä vähän arvailin mihin ollaan menossa jo yhdeksänkymmentä luvulla. Rakensin talon Sipoon puolelle. Mutta Helsinki laajenee kuin Neuvostoliitto ennenvanhaan. Ja Pajusen johdolla miehittäjät saapuivat ja vaihtoivat mun postinumeron nollanolla alkuiseen.

Ni mutta kyllä siellä vielä ihan lehmänpaska hais ku viimeks sielläpäin ajelin![]()
Mä vähän arvailin mihin ollaan menossa jo yhdeksänkymmentä luvulla. Rakensin talon Sipoon puolelle. Mutta Helsinki laajenee kuin Neuvostoliitto ennenvanhaan. Ja Pajusen johdolla miehittäjät saapuivat ja vaihtoivat mun postinumeron nollanolla alkuiseen.

Minne hävis se Matinkylän rantsun Majakka -vaihtoehto, liian kallis..? vai ei o venettä -vaihtoehtoon..![]()

Mä olin yhteydessä Majakkaan vakinaisen miitingin järjestämisestä. Niitä ei kiinnostanut.Minne hävis se Matinkylän rantsun Majakka -vaihtoehto, liian kallis..? vai ei o venettä -vaihtoehtoon..![]()