MP 2018 messujen parhaat tarjoukset.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Suzu-ukko
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Suzu-ukko

MopeDraattori ®

Mitä bongasit? Tähän niitä voi messujen osalta laitella. Itseäni kiinnostaa kypäräpuhelin tarjoukset.

Ainut mikä jäi mieleen oli R.M. Heinon osastolla tarjoushinta 2017 Moto-Guzzin V7:sta, joita olisi saanut hintaan 8900;- ...en tarttunut tarjoukseen.

Itse ostin vaemolle crossikypärän Eurobikerin osastolta. Sopi sen verran hyvin päähän ja hinta oli 70€.

Kypärää lähdin metsästämään, aikomuksena Shoei NXR, mutta eurobiker ei ollut ottanut Shoein kypäriä mukaan ollenkaan, yhdeltä myyjältä löysin kyseistä merkkiä mutta en ihastunut hintoihin, haen mieluummin eurobikerilta huokeammalla.. Huokeammista kypäristä näkyi muutama ihan hyvä tarjous, esim. Motonetin osastolla.
Törmäsin itselleni about tuntemattomaan kypärämerkkiin ja malliin jota sovittelin, täytyy ottaa se mukaan potentiaalisiin vaihtoehtoihin...

Held hoover kevlar farkut jäi käteen huokeaanhintaan 69e, kuitissa lukee Uimonen Trading OY/powerfactory.fi, myös Sinisalo ajorotsi sikahalpaan 49e, näistä oli tosi kovat tarjoukset ja tankoon roikkumaan jäi yksi kpl(siis kyseistä mallia), kuitissa lukee Luhta Sportswear Company. Ja Eurobikerilta Sweep nahkaiset ajohanskat 25e.

Noin yleisesti ottaen odotin parempia tarjouksia varsinkin kalliimmista kypäristä, en tiedä katoinko vääriä tuotteita mutta odotin kaikenkaikkiaan kovempia tarjouksia kun osa putiikeista niitä mainosti etukäteen, no muutama harva poikkeus löytyi.. Pääosin tavara oli mielestäni ihan normihinnoilla mitä liikkeissä muutenkin näkee, -15% kylttejä välillä näkyi.. Mutta about kaiken mihin tuolla törmäsin saa vähän nettiä selaamalla huokeammalla, siis noita muutamaa poikkeusta lukuun ottamatta.

Mutta nämähän on vain minun havaintoja ja mielipiteitä, mukavahan tuolla oli käydä, edellisestä kerrasta on vuosia... :cruising:

Edit: äh...mä jätän prosenttilaskut muille, liikaa mun järjenjuoksulle nyt, pöksyjen ovh kuitenkin reilusti kaksinkertaisesti tuon maksetun ja rotsin moninkertaisesti.

Viimeksi muokattu:
Rukka merlin takki.rukan osastolta ovh:1399 nyt 499.Piän jo kohtuullisena tarjouksena.Varsinkin kun olen
kyseistä takkia monesti hypistellyt,mutta takaisin hyllyyn pistänyt liian suolaisen hinnan takia.

Muistelinpa vielä :D...

Bike & boat worldin osastolta Victory/Indian/Polaris mustia T-paitoja vitosella. Otin pari itselle ja yhden tuliaisina naapurille, joka ei päässyt messuille. Samoin nappasin kympillä valkoisen Polaris Indy hupparin.

Mitä bongasit? Tähän niitä voi messujen osalta laitella. Itseäni kiinnostaa kypäräpuhelin tarjoukset.

Yritettiin eilen löytää Scala Ridereita mut ei löytynyt mistään.... Halvin Duo setti löyty motoin.de n360€.

(Kävin myös kysymässä määrättyä sadepukua isolta tunnetulta kauppiaalta....myyjä ei tiennyt ja sanoi et mene kysyy tuolta toiselta myyjältä joka ei myöskään tiennyt ja sanoi et mene kysymään tuolta myyjältä....jooo..tulin himaan ja tilasin briteistä. Suomessa asiakas juoksee ja myyjä seisoo :)
Kyllä tuolla ostettavaa olisi..tällä kertaa ei osunut kohdalle..)

Yritettiin eilen löytää Scala Ridereita mut ei löytynyt mistään.... Halvin Duo setti löyty motoin.de n360€.

(Kävin myös kysymässä määrättyä sadepukua isolta tunnetulta kauppiaalta....myyjä ei tiennyt ja sanoi et mene kysyy tuolta toiselta myyjältä joka ei myöskään tiennyt ja sanoi et mene kysymään tuolta myyjältä....jooo..tulin himaan ja tilasin briteistä. Suomessa asiakas juoksee ja myyjä seisoo :)

Pakko kommentoida myyjänä :D
Täytyy ihmetellä tälläistä asiakaspalvelua. Se ei tulisi kyseeseen minun työpaikallani tai minun luonteellani.

Mitä kyseinen osasto sai siitä, että siellä oli ihmisiä, jotka eivät tienneet asioita ja jättivät asian asiakkaan mielenkiinnon varaan.
Luulisi, että olisivat siellä tekemässä kauppoja, ei seisomassa ja esittelemässä itseään.
Jos jotain ei tiedä, voi ottaa numeron ylös ja soittaa, kun tietää.

Tällaisesta huonosta palvelusta tulee aina mieleen sama asia.... Jos nämä "En mä tiedä, kysy tolta- tyypit" olisivat yrittäjiä niin olisivat kääntäneet kivet ja kannot, että asiakas saisi sen mitä etsii.
Näin mä teen, kun yrittäjä perheessä olen kasvanut vaikka olenkin ihan perus työntekijä omalla työpaikalla :thumbup:

Rukka merlin takki.rukan osastolta ovh:1399 nyt 499.Piän jo kohtuullisena tarjouksena.Varsinkin kun olen
kyseistä takkia monesti hypistellyt,mutta takaisin hyllyyn pistänyt liian suolaisen hinnan takia.
Vieläköhän noita olis sunnuntaina kaupan? Oliko joku rajallinen erä vai ihan reilusti kaupan? Saattas ajattaa messuille tuo tarjous jos tietäs että niitä vielä on.

Offroad pöksyt löyty Motonetin standilta, 50,- kun normihinta oli 149,-.
Sitten on ollu perinteenä käydä Sumekon osastolla ottaan tuntumaa seuraviin tuleviin pyöriin ja samalla hankkia joku vaate, nyt tarttui mukaan t-paita 10,-

Rukan osastolta Premium-pöksyt 299€. Ovh ollut joku vuosi sitten 999€, nykyhinnat netistä ~600€. Ihan hyvillä mielin kiikutin kotiin :)

Oisit ettiny Senan vehkeitä. On muuten hyvät värkit.

Vieläköhän noita olis sunnuntaina kaupan? Oliko joku rajallinen erä vai ihan reilusti kaupan? Saattas ajattaa messuille tuo tarjous jos tietäs että niitä vielä on.

Hankala sanoa mitään.Yhdessä rekissä oli joitakin takkeja ja housuja.Rekin päällä lappu alesta.Mutta toivatko takahuoneesta lisää,kun vähenivät ei tiedä.

TCX ajokengät 50e, ovh 219e

Edit: Motonetin ständiltä

Viimeksi muokattu:

Lauvantaina klo 11.13 iso punainen rasti takkien päällä, kertoivat että loppu.
Olisin ostanut...

Back