Mä liityin, koska arvelin käyväni ainakin yksillä ratapäivillä harjoittelemassa, sitten kun vielä oli tarvetta ostaa kevääseen ja syksyyn sopivaa lämmikettä ajotakin alle, niin eurobikeristähän löytyi vallan mainioksi osoittautunut windstopperikerrasto ja siihen vielä huppukauluri. Eli kaiken kaikkiaan oli edullisempaa olla orgin jäsen kuin olla olematta! Kaikkeen se pennin... anteeksi centinvenytys johtaa. Säästyneillä rahoilla ostin bensaa, koska mun pyörä janoaa sitä
Jos noin niinkuin muuten asiaa mietin, niin on mulla ostettavaa ensivuonnakin ja ajattelin käydä ainakin kerran radalla. Vaikka ratailu ei kilpailumielessä kiinnosta, niin on siellä ainakin kunnon mutkat, joissa harjoitella maantietä varten. Että varmaan oon jäsen ensikin vuonna!
Täällä provinssissa kun asuu ja vaikka ei asuisi, niin yhtään toista jäsentä en voi sanoa tuntevani (paitsi että olin siellä avj-18 reissulla, jossa tutustui muihin ihmisiin ainakin jonkun verran) tai en ainakaan ole missään tekemisissä kuin korkeintaan tämän foorumin kautta. Jos sitten jotain pippaloita orggi jossain järjestäisi (siis KUKA järjestäisi), niin tuskinpa täältä kaukaa kuitenkaan tulisi niihin lähdettyä, kun kotona niin hyvin viihdyn. Siten jos sinne menisi, niin varmaan siellä muut puhuisivat sellaista motskarislangia, että en ymmärtäisi mitään - mähän harrastan tätä vaan sen takia, tämä on kivaa (no, sanon ihmisille, että terapiaa, niin ne ymmärtää

).
Toisaalta taas järjestetyt retket (mchuurre on tässä kyllä erittäin aktiivinen

) houkuttelevat meikäläistä. Ja keväällä niinkin vaatimaton juttu kuin melumittaus oli meikäläiselle hyvä syy olla poissa arkisista töistä ja ajaa pärräytellä hoitelemaan asioita pääkaupunkiseudulle.
Minua kyllä houkuttelisi osallistua myös jonkinlaiselle taitoajokurssille (mutta kuka senkin järkkäis ja kiinnostaisiko muita), jossa joku taitaja antaisi vinkkejä ja sitten voisi harjoitella joitain pikkuniksejä ja miksei siellä voisi olla jonkinlainen kevyen tason taitoajokilpailukin (ei trialia, vaan normaalilla katupyörällä). En tiedä toisiko tuollainen jäseniä, mutta varmaan osallistujia - ainakin yhden...