Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Multa saa Motosafet ja kaupanpäälle vielä avaamattoman paketin NoNoise:n tulppia säilytyskoteloineen. Motosafet on mallia Tour vaikka onkin keltaiset ja vihreät suodattimet. Näitä on kokeiltu kerran ja desinfioitu. Eivät minulle herkkäkuuloiselle sopineet.
18€ kirjekuoressa lähetettynä. Ja desinfioin vielä nuo Alpine Motosafet ennen lähetystä.
Myyn koska käytän Orelon tulppia.

Se on ongelmana kun on pienet ja mutkaiset korvakäytävät. Edes niitä pienikoisempia vaahtomuovitulppia ei saa tungettua korviin. Erinäisten tulppakokeilujen myötä omille korville parhaiksi osoittautuneet tulpat ovat Howard Leight quietit.
Cotral merkkiset valetut tulpat toimii hyvin eikä käytössä juuri huomaa, mutta kypärää pois ottaessa meinaa lähteä korvat mukana, molemmat tulpat muljahtaa miten sattuu korvalehden sisällä ja raastaa niin per*eleesti.
Tulpat päässä ja tuubi siinä päällä, kypärä on vieläpä avattavaa mallia jota voi melkoisesti "levittää" päästä otettaessa....
Mitenkäs muilla valettuja suojaimia käyttävillä, vai pitääkö tuota vielä opetella. Ekaa kautta aloittelen valettujen kanssa. Ei kyllä ensikokemuksella huvita tauoilla turhaa ottaa kypärää päästä, kun korviin sattuu jo pelkkä ajatuskin.![]()
Mulla on kahdet valetut samasta firmasta, toiset työkäytössä ja niissä on pieni varsi. Toimii vallan hyvin sekä duunissa että motskaillessa, kun ottaa narun pois.
Ns. vapaa-ajan tulpat on sirommat, ja niiden saaminen oikeaan asentoon ja pysymään korvassa, onkin sitten ongelmallista. Yhden kerran lähetin jo korjaukseen, kun vasen "naksuu" päätä käännellessä.
millaisia kokemuksia on noista valetuista yhdistettynä kypäräpuhelimiin ? Kuuluuko humppa läpi ongelmitta. Alpine Motosafeilla ainakin tulee tarpeeksi kun ei odota mitään hifi-laatua ja yllättävästi musiikki kuuluu selkeämmin kuin ilman.

Itsessään minulla nuo valetut toimi hyvin, musiikki kuului ehkä samalleen läpi kuin motosafeista, mutta tuon korvasta irtoamis ongelman vuoksi ne jäi kokeilun asteelle ja menin edellis kesän edelleen motosafeilla jotka toimii minulla 10/10.
Kokeilu oli helppo, koskapa firma kustansi ne valetut, olisi kyllä syönyt miestä jos omalla rahalla olisin tehnyt muistaakseni liki 300 eskon kokeilun.![]()
Mulla on suurimmalla vaimennuksella, eikä ole yhtään liikaa.
Onko sulla joku ultimaattinen mökälaite alla ? Unohtui postauksessa mainita, että kypäräkaiuttimien ääni olisi syytä tulla läpi.