• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

-03 600f starttaus ongelma

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Fella
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Fella

New member
Elikkäs pyörällä vedin lipat, jonka jälkeen korjasin suurimmat fyysiset vauriot ja sen jälkeen pyörä ei enää suostu käynnistymään.
Kaatumisen tai oikeestaan törmäyksen jälkeen pyörä jäi käyntiin jonka jälkeen se oli hetken kyljellään kunnes tappokatkasijasta sammutin pyörän.

Pyörää startatessa se kyllä yrittää käynnistyä eli pyörittää kyllä muttei starttaa koska mm. bensapumppu ei pyörähdä. Avainta kääntäessä "on" asentoon ei kuulu sitä tuttua ääntä ecusta/bensapumpusta. Eli mikähän tätä voi pidätellä?

Olen nyt tonkinu netistä tietoa ja oma veikkaus on tohon HISS (ajonesto) järjestelmään, koska pikaisen tutkinnan jälkeen huomasin että tämä avaimenvieressä oleva hiss mutikka on muutamasta kohdasta kuorestaan halki.
Mittaristossa on se avaimen symboli jossa palaa vihreä valo, eli tunnistaakohan se nyt kuitenkin avaimen? Vai millanen valo siinä pitää palaa.

Avaimen ollessa "on" asennossa vasemman vilkun ja vapaan välissä palaa "malfunction indicator" punanenvalo sekä FI valo palaa. Kuuluuko noiden palaa? Mulla on jenkkilän service manual mutta noista en ole löytäny tosta ekasta valosta tietoa ollenka.

Voisiko joku tarkistaa tuon avain symbolin valon palamisen, itsellä siis avaimet on asennossa vihreä valo palaa kiinteästi.

Kaikissa HISS:llä varustetuissa vehkeissä mitä olen ajanut, on tuo avainsymbolin merkkilamppu palanut hetken (n. 2s) kun on virrat kytketty päälle. Eikköös ajonesto ole sillon päällä jos se palaa kokoajan?

Noniin, oli näköjään avokin tunnuksilla kirjauduttu viimeksi tänne

T: Jouko84

Back