04 gsx-r 750 omistajat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JWH
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JWH

New member
Nyt tarvis jelppiä kyseisen pelin hankinnassa
wink.gif

Mitä pitäis huomioida perus tarkistuksen lisäksi ns heikot kohdat onko niitä? Mitä tommosesta reilut 20tkm ajetusta kannattaa maksaa?

Eipä tuossa oikein heikkoja kohtia ollut... Jos käy läpi vaan yleisesti ja pyörä vaikuttaa siistiltä, niin osta pois. Kyllä tollasen 04 pitäs vajaalla 9000e lähteä.

Ei ole mitään heikkoja kohtia tuossa pyörässä. 9000€-10000€ varmasti saa tietenkin kilkkeistä riippuen.

Kiitos nopeasta vastuksesta
tounge.gif

Millä värityksellä tota vuosimallia löytyy?

-Sinivalkoinen
-Musta?
-Keltamusta
-Muu mikä?

Kilonenkaan ei ole pois suljettu vaihtoehto.
Toi keltamusta miellyttää jotenkin eniten noista värivaihtoehdoista, mut sehän on ihan makuasia.

SUZUKI%20GSXR750%20%2004.jpg

Tätä väritystä en ole pahemmin missään nähny..
Onko mulla vaan niin outo värimieltymys vai eikö ton värisestä kukaan tahdo luopua?
tounge.gif

Toi keltamusta on ehdottomasti paras väri! Kaverikin ettiskeli kesällä moista, mutta ei mistään tahtonut löytyä... Osti sitten 05 sinimustan.

Yks keltamusta löyty! Siinä on kiinni yoshimura(kokoputisto)  +minivilkut ym...
Mukaan kai tulee orkkis hilut mut hinta on se kysymysmerkki.. Kannattaako väristä ja noista hiluista maksaa extraa, kun tarjolla on halvempia toisella värityksellä
Hinta asettuis 10000 euroon.

No kannattaa miettiä monellako tonnilla tuunaisit, jos ostat sen vakion halvemmalla...

Kokoputkisto on äkkiä 1000-2000e ja siihen vielä Commanderi + säätö päälle (~700e).

Kallishan se putkisto on joten se pitää ottaa huomioon hintaa arvoidessa ja samalla laskea oman pyörän vaihtohyvitys.
Kovasti himottais uus kulkine ja puolisokin puoltais vaihtoa
biggrin.gif

Paljon noista on otettu tehoja putkistolla ja commanderilla?

Yks keltamusta löyty! Siinä on kiinni yoshimura(kokoputisto)  +minivilkut ym...
Mukaan kai tulee orkkis hilut mut hinta on se kysymysmerkki.. Kannattaako väristä ja noista hiluista maksaa extraa, kun tarjolla on halvempia toisella värityksellä
Hinta asettuis 10000 euroon.
Jos pidät väristä ja "noista hiluista" niin totta vitussa kannattaa maksaa, jos ei nyt montaa tonnia ole eroa.

Se k5 sinimusta on se väreistä parhain.  
biggrin.gif

Enään on turha takoo järkeä tähän päähän, koska kawa vaihtu suzukiin
bowdown.gif

Päätöksen tein puhelimen välityksellä ILMAN koeajoa
eek.gif

Onneks kyse on liikkeen pyörästä joten uskaltaa vähän luottaakkin ettei kyseessä ole mikään romu.
Pyörän oon nähny livenä ohimennen tarvike puodissa käydessä ja ainakin silloin pyörä näytti tosi siistiltä..
TÄMÄ:

1190627302dsc00584.jpg

Kevät missä oot?

onnittelut hyvästä valinnasta. enkös minä sulle viime keväänä sanonut, että Suzuki sen olla pitää  
biggrin.gif

niin ja tuo kelta/musta väritys on kyllä hieno
inlove.gif

Kiitos on toi kieltämättä aika nami
tounge.gif

Niinhän sä taisit sanoa, mut nyt pääsen itse toteamaan
biggrin.gif

Unhola: en mä nyt oikeestan paljoa maksanu, koska vaihdossa meni kawa..

Paljon tossa on vakiona tehoja, kun katselin tätä sivustoa, niin siellä lukee "Max Power
148 hp 108.8 KW @ 12800 rpm" ja poikkeuksetta myynti ilmoituksissa taas on ilmoitettu 103 KW.
Mikä on nyt sitten oikea lukema?

Vie jonnekin penkkiin se niin selviää oikeat tehot nopiaan. Vakiona pitäis aika lähelle se 150 olla muistaakseni. Riittävästi siinä on joka tapauksessa...

Niin penkissä se selviää, mut ihmetytti toi hajonta tehojen ilmoittamisessa...103KW/140HP - 108,8KW/148HP.
Kumpi sitten lähempänä todellisuutta.
Onhan tossa ihan mukavasti poweria jokatapauksessa eikä toi yoshi ainakaan huononna tilannetta
wink.gif

Osaako kukaan sanoo mikä yoshimuran ränni on kyseessä ton ylempänä olevan kuvan perusteella?
TRS tri-oval? Ens viikolla se sitten selviää, kun saan sen pyörän talliin.

Back