-07 Sporaan tarpeeksi pitkät vaijerit?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Nyt on pieni pään raapimisen paikka!
Multa löytyy siis edellä mainittu -07 883 Spora Custom. Muistammehan että nollaseiska on sporissa ensimmäisen vuosimalli polttoaineenruiskutuksella.
Probleema onkin seuraavanlainen, mitkä kaasun veto-, työntö- ja kytkinvaijerit olisivat sopivan mittaiset?
Tangoksi tulee 36" leveä ja 13" korkea apinakiikku. Sopisiko vaikka Street Bobin vakio vaijerit kytkimeen ja ruiskuun? Pituuden puolesta ne olisi varmaan aika hyvät, mutta entä muuten? Onko kytkimessä ja ruiskussa olevat vaijerien vastakappaleet samanlaiset kuin vanhemmissa sporissa? Entä vanhemmat kaasari-Evot ja ruisku-Twin Camit? Mites vanhemmat sporien vaihteistot, onko 4- ja 5-vaihteisissa kytkinvaijeriin vaikuttavia eroja? Entä Big Twinien kytkimet? Mistään luetteloista en ole löytänyt nollaseiskaan vakio mittaisia pitempiä vaijereita.
Eli voinko turvallisin mielin ostaa johonkin muuhun malliin tehdyt vaijerit? Tarkoituksena olisi tilata Motorcycle Storehouselta tai Zodiacilta, H-Dn alkuperäiset vaijerit on turhan arvokkaita... Esim. Street Bobin vaijerit on yht. ~170!
Onkohan Oulun seudulla tai muuallakaan semmosta yritystä jossa voisi teettää uudet vaijerit jos ei muuten löydy?
Nyt olisi tieto valttia! Ei ole lähipiirissä muita Motor Companyn tuotteita jotta voisi vertailla...
Kiitos jo etukäteen!

Oon itse kattellut eri HD-mallien osien sopivuutta ja vaihdettavuutta keskenään vertailemalla varaosanumeroita HD-kotisivuilta löytyvillä numeroilla. Josko sieltä löytyis apu ongelmaan..? Veikkaukseni on että Big twinien ja Sporttien vaijerit olisivat keskenään vaihtokelpoisia, mutta toisaalta uuden Sportin ruisku voi olla vaijereita myöten uusi...
nixweiss.gif

Kannattaa kokeilla myös jostäältä löytyis apua... Itse ainakin oon hyviä vinkkejä tuolta saanut.
wink.gif

Back