contest
New member
Eli nahkojen hankinta on käynnissä. Se vielä on mietinnässä tosin, että kumpihan se olisi parempi vaihtoehto minulle? Jos omat kokeilunne olette kokeilleet ja osaisitte neuvoa. Eli ajan paljon mutkateitä, vähän taajamassa ja kaupungissa ja matkaa suht runsaasti. Motaria pakostakin
ja radalla olis tarkoitus käydä kesällä muutaman kerran Suomessa. Sit heittää kesällä pitempi euroopan reissu. Kun 2- ja 1 osaiset maksaa saman verran niin vaikea päätös. Ei kai noiden turvallisuudessa huikean suuria eroja ole? Paitsi A-Starsin pukua jota meinaan ostaa niin vain 1-osaisissa puvuissa on se "niska" taikka selkäsuoja. Mut saman mallin 2-osaisissa ei. Mitä sitten olette mieltä niistä lisänä ostettavista selkäsuojista? 1 ja 2-osaiseen. Siis esim. Alpinestars tech-race. Sehän on selvää että tilaan pukuni maan rajojen ulkopuolelta sillä täällä nyhtävät 300-400 euroo enemmän samoista puvuista. Ja koosta sen verran, Olen 178,5! cm pitkä ja karvan alle 75 kg. Puvunhan kuuluu olla tiukka jne. 50 menee päälle nihkeesti mutta kiristää rinnasta(lue rintalihasten kohdalta) aika pirusti. 52 pelaa hyvin. Venyyhän nahka kuulemma mutta kuinka paljon. Kun itsellä ei tästä tietoa. Ja lähemmäs tonni on turhan kallis kokeilu... Että onko samankokoisia A-starsin puvun käyttäjiä? Yhtä helpostihan saan kummatkin päälle ja pois. Eli ei helposti
Kun ei kummankaan alle saa juuri vaatetta( esim. housuja meneen) niin samahan tuo kai sitten? Laittakaapas omia mielipiteitänne ja kokemuksia sekä kantapään oppeja tulemaan!
Sekä ihan aiheeseen liittymättä:
Ajan siis 03 zx-6 kawaa. Pyörässä on akran slipari ja techlusionin boksi. Jos laitan vielä ilmansuodattimenkin "race" niin tarvitseeko mitä muuttaa/säätää vai tajuaako pyörä sen itse? Sekä renkaista. Mitä mieltä olette Michelinin pilot powereista? Taitaa porukka olla ennemmin Esim. Diablojen kannalla. Diablo corsa kans. Että meinasin uudet gumekset kans samalla tilailla Saksasta-kumpi parempi Kawaan? Se että jos ei sula alle aivan heti on plussaa! Näyttää tuolta Saksastakin lähtevän noita kumirinkeleitä aikas halvalla Suomeen verrattuna... Suosittelen-älkää elättäkö MP-harrastajien nylkijöitä Suomessa, vakuutusyhtiöt pitävät siitä jo huolen...
Kun ei kummankaan alle saa juuri vaatetta( esim. housuja meneen) niin samahan tuo kai sitten? Laittakaapas omia mielipiteitänne ja kokemuksia sekä kantapään oppeja tulemaan!
Sekä ihan aiheeseen liittymättä:
Ajan siis 03 zx-6 kawaa. Pyörässä on akran slipari ja techlusionin boksi. Jos laitan vielä ilmansuodattimenkin "race" niin tarvitseeko mitä muuttaa/säätää vai tajuaako pyörä sen itse? Sekä renkaista. Mitä mieltä olette Michelinin pilot powereista? Taitaa porukka olla ennemmin Esim. Diablojen kannalla. Diablo corsa kans. Että meinasin uudet gumekset kans samalla tilailla Saksasta-kumpi parempi Kawaan? Se että jos ei sula alle aivan heti on plussaa! Näyttää tuolta Saksastakin lähtevän noita kumirinkeleitä aikas halvalla Suomeen verrattuna... Suosittelen-älkää elättäkö MP-harrastajien nylkijöitä Suomessa, vakuutusyhtiöt pitävät siitä jo huolen...