• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

10 uutisten loppukevennys

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JPNIEMI
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

JPNIEMI

New member
Onko tullut jotakuta ko. yhdistelmä vastaan?

Kyllä meilläkin koira tulis mielellään kyytiin mutta vähän hankalaa sijoittaa suursnautseri kakspyöräisen kyytiin.

http://www.mtv3.fi/uutiset/kevennykset/

062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif
062802moto_prv.gif

Tosi lutusia...
inlove.gif
...ei oo tulleet vastaan, mut Hämeenlinnassa nöin motoristin kevätpäivillä motoristikoiran, joka kökötti tankkilaukun paikalle rakennetussa puulaatikossa, nokka kohti menosuuntaa, tuntui kauheesti tykkäävän, kun oli niin ylvään näkönen. En muista pyörän merkkiä, joku 80-luvun katupyörä varmaan...
sport05.gif

Melkeen naapuristahan tuo löytyy! Ne on motoristikoiria jo toisessa tai kolmannessa polvessa. Joskus kersana aina katsottiin kun näitten esi-isä Pike istui kyydissä. Silloin ei vielä sivuvaunua ollut.

Olen tavannut. Tosin silloin kyydissä oli vain yksi koira. Juhannuskokkoontumisessa vuonna 2002 muistaakseni.

thumbs-up.gif

Joo lankomies pitää ajaessaan mäyräkoiraansa repussa josta se sillon tällön kurkistaa ulos. Kyllä näitä löytyy.

Italiassa näin kerran miten kaveri ajoi skootterilla ja jalkatilassa istui kultainen noutaja, siis melko iso koira, ihan vastaavaa en ole suomessa nähnyt...

Porvoossa pieni valkoinen koira cruisailee
sport05.gif
vaatimattomasti ison sinisen (liekö Gold Wing?) mopottimen tankin päällä!!
tounge.gif

Vuos sitte juhannuksena Suolahdella englanninkääpiöterrieri oli matkannut takalaukussa paikan päälle
smile_org.gif

Onhan noi elikot hauskan näköisiä kun niille vielä värkätään ajoasuja.
tounge.gif

Vaan eipä tarvi mennä kuin esim Kreikkaan niin seillä tulee yhtenään vastaan paikallisia moottoripyörillä ja on helpostikkin iso sussari istumassa tankinpäällä korvet luimussa niikuin ei mitään, tai saati scootteri jolla ajetaan 3 päällä ja saattaa olla vielä koirakin jaloissa.
Turistin tunnistaa siellä ainaskin siitä, että on kypärä päässä (ei kaikilla).
Vaan paikallinen moottoripyöräpoliisikin aja "potta" roikkuen takaritsissä.
Kerran muuten olin "pystymetsässä" ja siellä oli jokuu roudannut mukanansa sinne täyskasvuisen vuohen.
Sivuvaunussa tietty.
confused_orig.gif

Ausseissa yhellä jätkällä Blue Heelerin ja Dingon sekotus joka tankin päällä tykkää vissiin aikalailla tuosta vauhdista?
Tekivät just ennätyksen: 125mph / 11,4sek varttimaililla!
biggrin.gif

Koira kuulemma tykkäs.
smile_org.gif

Arvon ja Piken (taitaa olla jo edesmennyt) olen tavannut jo joskus "aktiivisemmalla" -90-luvulla, hauskoja veikkoja molemmat. Näitä uusia turrikoita en ole vielä livenä nähnyt.

Taitaa koirankin kuulo kärsiä moisessa menossa... saati mitä viima aiheuttaa...
lookaround_orig.gif

Tuli vaan mieleen.

Joo lankomies pitää ajaessaan mäyräkoiraansa repussa josta se sillon tällön kurkistaa ulos. Kyllä näitä löytyy.

Italiassa näin kerran miten kaveri ajoi skootterilla ja jalkatilassa istui kultainen noutaja, siis melko iso koira, ihan vastaavaa en ole suomessa nähnyt...
Jaa että mäyräkoira? Mulla on yleensä ihan koko kori tarakalla, jos kokoontumisajoon oon menossa...
biggrin.gif

Alkuperäiseen kysymykseen, niin on kokoontumisissa tullut nähtyä tämä heppu koirineen.

Koiria suositaan liikaa. Kyllä se on reilumpaa, jos ottaa myös muut kotielikot reissuille mukaan.

Back