HaveNoFear
New member
Mistähän moisia mahtaa saada kyseiseen laitokseen ja millä hinnalla. Oma käsitykseni on että yleensä tarkotettu eteen ja ylöspäin siirtämiseen mut ite tarttisin taakse ja alas tai ainakin alas?!?! Mahdollistako edes?!?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
joo, toista se on näissä kawasakeissa kun niissä on tuota muotoilua rungossakin...Juu helppo ne oli itte "koneistaa" 10mm alumiinista. Kotikoneistamon työvälineinä: rautasaha, pora, pistepuikko, pari viilaa ja ruuvipenkkiVoin ottaa kuvan tekeleistäni huomenissa kun on taas valoisaa.![]()
Alaspäin siirtämisessä voipi tulla putki vastaan. Ainakin niin käy tuossa 600:ssa, mutta tonnisesta en osaa sanoa.
Se vaatii vaan pikkasen enemmän viilaamista ja asennusjuomaajoo, toista se on näissä kawasakeissa kun niissä on tuota muotoilua rungossakin...Juu helppo ne oli itte "koneistaa" 10mm alumiinista. Kotikoneistamon työvälineinä: rautasaha, pora, pistepuikko, pari viilaa ja ruuvipenkkiVoin ottaa kuvan tekeleistäni huomenissa kun on taas valoisaa.![]()
Alaspäin siirtämisessä voipi tulla putki vastaan. Ainakin niin käy tuossa 600:ssa, mutta tonnisesta en osaa sanoa.![]()
Kun ne jalkatapin kiinnitysrungon korvakkeet on upotettu runkoon..
Paljos pulitit setistäTRW-lucas tekee näitä säätö levyjä
https://www.siteadmin.fi/_FileRoot/437510/474547.pdf
niitä myy suomessa emc ja pr-powercontrol
itse hankin sellaiset tonniseen k2:seen ja mitä niitä kerkisin viikonloppuna sovittelemaan, niin hyvin tuntuisivat toimivan.
ainoa ongelma on ettei jarrupolkimen puolelta saanut laitettua kuin taaimpaan asentoon, ellei ota jarruvalon katkaisinta pois
Jens pistäs kuvaa näytille! Tommoset ois tarpeen...Juu helppo ne oli itte "koneistaa" 10mm alumiinista. Kotikoneistamon työvälineinä: rautasaha, pora, pistepuikko, pari viilaa ja ruuvipenkkiVoin ottaa kuvan tekeleistäni huomenissa kun on taas valoisaa.![]()
Alaspäin siirtämisessä voipi tulla putki vastaan. Ainakin niin käy tuossa 600:ssa, mutta tonnisesta en osaa sanoa.
Siitä pitäisi sahata heti puolet pois.Tai viilaa sitä levyy?ainoa ongelma on ettei jarrupolkimen puolelta saanut laitettua kuin taaimpaan asentoon, ellei ota jarruvalon katkaisinta pois
ootko kokeillu noita säätölevyjä "väärille"puolille,ylösalaisin? josain jenkki foorumilla kaiffari oli näin tehny (k5 1000 gsxr) ja toimii kuulemma hyvin..Siitä pitäisi sahata heti puolet pois.Tai viilaa sitä levyy?ainoa ongelma on ettei jarrupolkimen puolelta saanut laitettua kuin taaimpaan asentoon, ellei ota jarruvalon katkaisinta pois
Se katkaisija ottaa kiinni levyn takaosaan. mieluumin teen sille uudet kiinnikkeet talven aikana.
45€/kpl oli hintaa![]()
En ole kokeillut. Pitää tarkistaa asia sitten kun pääsen seuraavan kerran pajalleootko kokeillu noita säätölevyjä "väärille"puolille,ylösalaisin? josain jenkki foorumilla kaiffari oli näin tehny (k5 1000 gsxr) ja toimii kuulemma hyvin..Siitä pitäisi sahata heti puolet pois.Tai viilaa sitä levyy?ainoa ongelma on ettei jarrupolkimen puolelta saanut laitettua kuin taaimpaan asentoon, ellei ota jarruvalon katkaisinta pois
Se katkaisija ottaa kiinni levyn takaosaan. mieluumin teen sille uudet kiinnikkeet talven aikana.
45€/kpl oli hintaa![]()
itte tarttis kans saada noit tappeja alaspäin,enkä kyl rupea laittamaan omaisuuksia säädettäviin jalkatappeihin..
tuleeko toi "vaihdetangon" pidennys pala mukaan?
onko toi hinta tosiaan kpl hinta, 90/pari?
esim. tässä italian ebaystä säätölevyt..