100Org Goes Manchester 22.1.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jagge
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jagge

New member
22.1. täräytetään 100Org!in juhlakausi tältä vuodelta käyntiin Tampereella. Kokoontumispaikkana on ihka uusi (marraskuussa avattu) Tapasravintola Inez, joten nyt on paikallisillakin loistava mahdollisuus lähteä tutustumaan paikkaan.  
smile_org.gif

Olemme varanneet pöydän klo 18 alkaen ja tänne ovat siis kaikki foorumilaiset asuinpaikkakunnasta riippumatta erittäin tervetulleita! Syödään, juodaan ja harrastetaan muitakin paheita niinkuin tapana on ollut.  
033102beer_1_prv.gif

Olen luvannut varmistaa osallistujamäärää ravintolaan viimeistään 18.1., joten siihen mennessä voisi osallistumisensa ilmoittaa tässä alla. Porilaisetkin voisivat vielä vahvistaa oman tulemisensa, niin on helpompi pitää lukua kaikista.

Tervetuloa!

Näin on, valintoja valintoja... mie oon Jyväskylässä bemariporukan miitissä tuolloin.
sad_orig.gif
..sekin meni tuon saunankin kanssa päällekkäin.

^ Ei mitään tollasia. Se nyt vain on sillälailla että Pimp Airlines on buukattu tuolle päivälle Tampereelle ja piste.

ps. missäs meidän Mouhijärven vahvistus luuraa?

Tampereen suunnalle tullaan kihlajaisiin tosta seuraavalla viikolla, niin ei kuulemma kaksiin bileisiin sinne voi ajaa :P Eli Miima skippaa - taas. Mä oon niiiiin huono bilettäjä nykyään..

kyl mouhijärvi tulee tod näk.illan kuluessa kuvioihin kun käydään alku illasta 50v juhlilla....

^ Silvennoiselta tuo mun mielestä näytti.
033102bebe_1_prv.gif
Koita nyt vain hilata ittes tänne lauantaina...
wink.gif

Ja tapahtumahan on jo tällä viikolla. Eiköhän tuonnekin tule eksyttyä
033102beer_1_prv.gif

Ilmoittelin jo ravintolaan osallistujamäärän, mutta jos joku vielä päättää liittyä seuraan riemuisaan, niin kirjootelkaa tänne vain. Ilmoittelen sinne sitten paikkojen lisäystarpeet edellisenä päivänä.
smile_org.gif

Back