Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
En löytänyt vanhaa laakeria tallilta, mutta uusi laakeri on paketin mukaan:Olisko teillä antaa laakereiden tiedot niin voisin ostaa ne etukäteen.
Mulla on 955 i mutta oletan laakereiden olevan samat ?
Onkohan 1050 Sprintissä samat laakerit?En löytänyt vanhaa laakeria tallilta, mutta uusi laakeri on paketin mukaan:Olisko teillä antaa laakereiden tiedot niin voisin ostaa ne etukäteen.
Mulla on 955 i mutta oletan laakereiden olevan samat ?
TIMKEN Torrington: NK45/20A
Kannattaa ottaa vielä stefat siihen mukaan, itse sain metallireunaiset jotka tuntuivat istuvan aika paljon tiukemmin paikalleen kuin vanhat.
Ja Laakerikeskuksesta hain.
edit: Löyty vielä kuittikin eli:
Neulalaakeri : NK 45/20A TORR 30e
Kuula*2: 6908-LLU NTN 40e
Stefat: DH 45 55 4 TORR 8e
Pyörän pituussuunnassa kun kääntelee rengasta vinottain, niin väljää tuntuu selvästi. Ajossa tuntuu, että takapyörä ei pysy suorassa, ja koko mopo menee kuin käärme.Kait se sama on, mutta ootko aivan varma että välystä on juuri noissa laakereissa? Minkälaista klappia...
Joo näköjään ainakin räjäytyskuvien mukaan näyttäisi olevan samanlainen paketti Triplessä ja Sprintissä.Kait se sama on, mutta ootko aivan varma että välystä on juuri noissa laakereissa? Minkälaista klappia...
Tämä klappi on tosiaan siis renkaan ja takahaarukan välillä, eli takahaarukan akseli on tässä tapauksessa (ainakin toistaiseksiTakahaarukan akseli olis yks mahdollisuus mutta vaikeeta sanoa suoraan onko löysää muualla kuin kotimekaanikon korvien välissä. Ota huomioon myös inhimillinen mahdollisuus![]()
Erikoiselta kuulostaa kyllä. Ei siinä takamunkissa oikein klappia voi olla kuin laakereiden ja akselin välissä, mutta luulisi että noin suuri kuluma akselissa paistaisi jo silmään kun sulla oli palikat purettuna.E: Täytyy purkaa toi paketti uudestaan ja katsoa tarkemmin, että missä vi**ssa siellä oikeesti on väljää..!![]()