• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

1100XX

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kiukku
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

kiukku

New member
:itkupilli:Onko kellään hajua uudesta bläkkäristä? Ko.mallia ei enää ole mallistossa, eikä hinnastossa..

Kilpailijoilla kuitenkin on uudet versiot vastaavan tyylisestä moposta..

Jos se tänä(kään) vuonna tulee, niin tulee julkiseksi torstaihin mennessä. Toisaalta kun katselee '07 EICMAn sivua lehdistötilaisuuksista, niin Hondalla ei näyttäisi olevan toista tilaisuutta tulollaan. Eli uutta XX:ää tokko nähdään.

Joo, tuossa voi tosiaan olla semmoinen juttu, että täkäläisille diilereille noiden mallien katoaminen on isompi juttu kuin Hondalle. Kuluvalla kaudella EU:n XX-kaupoista tehtiin Suomessa noin 20 % eikä F:kään tainut ihan marginaalimalli olla.

Hieman ihmetyttää Hondan vetäytyminen sport touring -puolelta. VFR "uudistui" käytännössä softapäivityksen verran '06 + laitettiin sama ruiskupuoli kuin Firebladessa (vissiin enempi tuotannollisista kuin malliin liittyvistä syistä), eli muutoksia ei ole suuremmin tehty vuosimallin '02 jälkeen. ST on vissiin edelleen hyvin pitkälle sama kuin '02. Muutenkin mallisto näyttää olevan köyhtymään päin, mm. molemmat VTR:t on poissa. Näyttävät keskittyvän enempi räärää-linjaan ja Hornetteihin, ilmeisesti niillä on helpointa tehdä rahaa.

Jos ei mallistoon tule uudempia sportti-tourinki pelejä isoilla koneilla, on ainakin Honda-centerit(BW) aika liemessä myynnin kanssa ensi vuonna(tai paremminkin myynnin puutteen)..
confused_orig.gif
kynttila.gif

Taitavat japonit vaan pimitellä tietoa viimeiseen asti,tuskin jättävät XX.n mentävää markkinarakoa,siinähän asiakkaat muuten vaihtavat mahdollisesti merkkiä,ja se tietää huonoa tulevaisuuden myynnin kanssa,näin ajattelisin?
nixweiss.gif

Pläjäyttäisikö Honda oikein isosti, joku +200 hv matkasportti, jossa vakiona mm. pakki, keskiseisontatuki, kahvan- ja penkinlämmitin, 12 v ulosotto ja integroitu GPS?

Ja tietysti sivulaukut ja sairaan hyvä ajoasento.

Niitten olisi kannattanut kysyä multa mimmone kannattaa tehdä
smile_org.gif

Tässä jokin aika sitten, nyt tänä syksynä, juttelin paikallisen Honda-diilerin kanssa. Kertoi että Honda on lopettanut tuplaäksän valmistuksen eli uutta versiota ei tule eikä tätä nykyistä enää tehdä. Syy mukamas että vaikka pyörää myyty Suomessa hyvin (Suomen olosuhteissa) niin muualla maailmassa jotkut muuta mallit olleet paljon halutumpia.

Tiedä häntä. Mutta näin mulle kerrottiin.

Jaa-a. Ei oikein jaksaisi uskoa että yksi valmistaja jättäisi tuollaisen reiän kun kaikilla muilla on. Toisaalta, jos jättävät niin hommahan on harvinaisen selvää sitte, merkki vaihtuu. Onneksi en muutenkaan ole mitenkään merkkiuskovainen, mun puolestani saavat ihan rauhassa valmistaa tai olla valmistamatta. Kotimaiset Hånda-myyjät voi kyllä kiristellä hampaitaan, jos tohon luokkaan ei ole myytävää.

Ja toisaalta, nykyinen XX sietää vielä miljoonasti kilometrejä ennenkuin tarttee edes konetta avata
smile_org.gif

Pläjäyttäisikö Honda oikein isosti, joku +200 hv matkasportti, jossa vakiona mm. pakki, keskiseisontatuki, kahvan- ja penkinlämmitin, 12 v ulosotto ja integroitu GPS?

Ja tietysti sivulaukut ja sairaan hyvä ajoasento.

Niitten olisi kannattanut kysyä multa mimmone kannattaa tehdä
smile_org.gif
Bemarihan ton jo on tehny
nixweiss.gif
Bemarilta vaan puuttuu toi +200 hv.

Tänään jälleenmyyjä väitti et ei tuu mitään sport-touring mallia HONDALTA, ainakaan ens kesäx.

Eik se DN-01 paikkaa hyvin sekä vifferin ku bläkkärinkin
tounge.gif

Ihme kyllä jos maailman suurin moottoripyörävalmistaja jättää kilpailijoille markkinat jaettavaksi isoissa matkasoprteissa.

Voihan Honda esitellä uuden XX:n vielä kevään/kesän kuluessakin. Esiteltiinhän Kawan GTR1400 kauan ennen valmistuksen aloitusta ja markkinoille se tuli vasta syksyllä.

Mulle Ducati kauppias väitti "varmana" tietona, että XX:n valmistus olisi myyty jollekkin kiinalaiselle valmistajalle. Sama setä tiesi kertoa, että mallia saisi ostaa noin 5000$ Jenkkilästä ja jos suomeen tulee maahantuonti, niin hinta olisi jotain 9000€ paikkeilla.

Kuullostaa kyllä aika uskomattomalle..noh, onneksi mulla on sitten viimeinen aito japsi malli..

Sääli, jos todella luopuvat ko.pyörästä. Mun mielestä se on upein laite jolla mä olen ajanut, edelleen..

Jaa-a. Ei oikein jaksaisi uskoa että yksi valmistaja jättäisi tuollaisen reiän kun kaikilla muilla on.
Kaikilla muilla? Nyt ei muistu mieleen kuin Suzuki ja Kawasaki. Kelläs muilla on noita lähes 200hp möhköjä?

Honda voi hyvinkin jättää tuon alueen väliin. Eihän Yamahallakaan ole mitään tarjottavaa.

Jaa-a. Ei oikein jaksaisi uskoa että yksi valmistaja jättäisi tuollaisen reiän kun kaikilla muilla on.
Kaikilla muilla? Nyt ei muistu mieleen kuin Suzuki ja Kawasaki. Kelläs muilla on noita lähes 200hp möhköjä?

Honda voi hyvinkin jättää tuon alueen väliin. Eihän Yamahallakaan ole mitään tarjottavaa.
Mä ainakin laskisin mm. jammun fjr:n ja puimurin k1200s:n matkasporttien kastiin.

En jaksa uskoa, että honda jättää matkasporttia pois mallistostaan. Katsotaas mitä tapahtuu ennen kevättä...

Mulle Ducati kauppias väitti "varmana" tietona, että XX:n valmistus olisi myyty jollekkin kiinalaiselle valmistajalle. Sama setä tiesi kertoa, että mallia saisi ostaa noin 5000$ Jenkkilästä ja jos suomeen tulee maahantuonti, niin hinta olisi jotain 9000€ paikkeilla.

Kuullostaa kyllä aika uskomattomalle..noh, onneksi mulla on sitten viimeinen aito japsi malli..

Sääli, jos todella luopuvat ko.pyörästä. Mun mielestä se on upein laite jolla mä olen ajanut, edelleen..
Eli jatkossa Hyosung 1100xx
biggrin.gif
tounge.gif

XX:ää ei voi Suomessa rekata enää 1.1.2008 alkaen, kuten ei voi mitään mikä ei täytä Euro 3 -päästönormeja. Jatkoaika-aneluja on kuulemma vetämässä, saa nähdä menevätkö läpi. Jos ei mene, niin joulukuu voi olla ihmeellisten mopotarjousten aikaa.

Back