Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Siltähän tuo näyttää. Eikä näytä 600 F:n korvaajaakaan olevan tulossa? Veikkaan, että Suomen Honda myynti menee 2008 suht persiilleen?Jos se tänä(kään) vuonna tulee, niin tulee julkiseksi torstaihin mennessä. Toisaalta kun katselee '07 EICMAn sivua lehdistötilaisuuksista, niin Hondalla ei näyttäisi olevan toista tilaisuutta tulollaan. Eli uutta XX:ää tokko nähdään.
Bemarihan ton jo on tehnyPläjäyttäisikö Honda oikein isosti, joku +200 hv matkasportti, jossa vakiona mm. pakki, keskiseisontatuki, kahvan- ja penkinlämmitin, 12 v ulosotto ja integroitu GPS?
Ja tietysti sivulaukut ja sairaan hyvä ajoasento.
Niitten olisi kannattanut kysyä multa mimmone kannattaa tehdä![]()
Bemarilta vaan puuttuu toi +200 hv.Bemarihan ton jo on tehnyPläjäyttäisikö Honda oikein isosti, joku +200 hv matkasportti, jossa vakiona mm. pakki, keskiseisontatuki, kahvan- ja penkinlämmitin, 12 v ulosotto ja integroitu GPS?
![]()
Kaikilla muilla? Nyt ei muistu mieleen kuin Suzuki ja Kawasaki. Kelläs muilla on noita lähes 200hp möhköjä?Jaa-a. Ei oikein jaksaisi uskoa että yksi valmistaja jättäisi tuollaisen reiän kun kaikilla muilla on.
Mä ainakin laskisin mm. jammun fjr:n ja puimurin k1200s:n matkasporttien kastiin.Kaikilla muilla? Nyt ei muistu mieleen kuin Suzuki ja Kawasaki. Kelläs muilla on noita lähes 200hp möhköjä?Jaa-a. Ei oikein jaksaisi uskoa että yksi valmistaja jättäisi tuollaisen reiän kun kaikilla muilla on.
Honda voi hyvinkin jättää tuon alueen väliin. Eihän Yamahallakaan ole mitään tarjottavaa.
Civic TypeR?Pläjäyttäisikö Honda oikein isosti, joku +200 hv matkasportti, jossa vakiona mm. pakki, keskiseisontatuki, kahvan- ja penkinlämmitin, 12 v ulosotto ja integroitu GPS?
Eli jatkossa Hyosung 1100xxMulle Ducati kauppias väitti "varmana" tietona, että XX:n valmistus olisi myyty jollekkin kiinalaiselle valmistajalle. Sama setä tiesi kertoa, että mallia saisi ostaa noin 5000$ Jenkkilästä ja jos suomeen tulee maahantuonti, niin hinta olisi jotain 9000€ paikkeilla.
Kuullostaa kyllä aika uskomattomalle..noh, onneksi mulla on sitten viimeinen aito japsi malli..
Sääli, jos todella luopuvat ko.pyörästä. Mun mielestä se on upein laite jolla mä olen ajanut, edelleen..