Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pääsulake löytyy sieltä akun vierestä. Tuo tankin edessä/peltilätkän alla oleva erillinen sulake on ECU:n sulake.Pitääkö huolestua, meni pääsulake toistamiseen 14 tkm:n kohdalle, ensimmäisen kerran pari tuhatta aiemmin? (oletan että sen "tankkilevyn" alta löytyvä 15 amppeerinen on pääsulake) Vai vaihdetaanko vain isompaa sulaketta?![]()
Muuttaako tämä jotain?Pääsulake löytyy sieltä akun vierestä. Tuo tankin edessä/peltilätkän alla oleva erillinen sulake on ECU:n sulake.
No, muuttaahan se. Ei kai se nyt ihan sama ole mikä sulake paukkuu. Vikaa kannattaa paikallistaa varmaan siitä ECU:lta ensin. Pääsulake on 30A. Pääsulake, jos paukkuisi niin vika olisi todennaköisesti helpompi paikallistaa. Itse ainakin ensiksi irroittaisin ECU:n ja katsoisin sen liittimet, josko sieltä löytyisi hapettumia tms.Muuttaako tämä jotain?Pääsulake löytyy sieltä akun vierestä. Tuo tankin edessä/peltilätkän alla oleva erillinen sulake on ECU:n sulake.![]()
Eli huoltopaikka ei olisi syypää? Juttelin remppareiskan kanssa ja se oli sitä mieltä että katellaan vielä, jos menee kolmas sulake niin sitten otetaan mopo suurennuslasin alle. Toivottavasti oli sattumaa että meni sulakkeet, mutta tuskinpa vaan. Täytyy toivoa ettei sulake petä kaupungissa.No, muuttaahan se. Ei kai se nyt ihan sama ole mikä sulake paukkuu. Vikaa kannattaa paikallistaa varmaan siitä ECU:lta ensin. Pääsulake on 30A. Pääsulake, jos paukkuisi niin vika olisi todennaköisesti helpompi paikallistaa. Itse ainakin ensiksi irroittaisin ECU:n ja katsoisin sen liittimet, josko sieltä löytyisi hapettumia tms.
Siihen, että johtuuko vika huollosta en ota kantaa, kun en tiedä mitä ovat tehneet ja miten, mutta ei se ensimmäinen kerta olisi, kun tekevälle sattuu.Eli huoltopaikka ei olisi syypää? Juttelin remppareiskan kanssa ja se oli sitä mieltä että katellaan vielä, jos menee kolmas sulake niin sitten otetaan mopo suurennuslasin alle. Toivottavasti oli sattumaa että meni sulakkeet, mutta tuskinpa vaan. Täytyy toivoa ettei sulake petä kaupungissa.No, muuttaahan se. Ei kai se nyt ihan sama ole mikä sulake paukkuu. Vikaa kannattaa paikallistaa varmaan siitä ECU:lta ensin. Pääsulake on 30A. Pääsulake, jos paukkuisi niin vika olisi todennaköisesti helpompi paikallistaa. Itse ainakin ensiksi irroittaisin ECU:n ja katsoisin sen liittimet, josko sieltä löytyisi hapettumia tms.![]()