Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Täsmälleen samaa mieltä. Mulla 03 mallisella takana yksi kesä ja 17000 onnellista kilometriä. Ajettu paljon työmatkaa, pari lenkkiä lapissa, 4 kertaa radalla, kaupunkikruisailua ja autobahnaa. Hitaassa ajossa, esim kaupunkiruuhkissa, pyörä ei ole painon ja ajoasennon takia oikein parhaimmillaan, mutta joka paikassa muualla meno on maittanut. Mitä enemmän vauhtia, sen mukavampaa on matkan teko. Bensatankki voisi olla vähän suurempi, autobahnalla joutuu nimittäin tankkaamaan tunnin välein.Ehdottomasti hankkimisen arvoinen,02 vuosimallista eteempäin kaikki kunnossa tarkoitan lähinnä ulkonäköä ja ym. pieniä teknisiä muutoksia. Vikoja ei pahemmin ole,jotain pientä on tullut vastaan esim. kytkimen mikrokytkimen vaihto,ei lähde käyntiin kuin vapaalla mutta itse en edes tiennyt kyseisen osan rikkoutumista koska en muulla tavoin starttaakaan!
Kyllä sen eron huomaa mutta -00:llakin tulee ihan hienosti toimeen varsinkin kun sopivasti laittelee... Näistäkin sitte haku-hanikalla vanhaa juttua löytyy.Tutkin hieman hintatasoa ja huomasin, että hintahaarukkaani mahtuu pyöriä joiden vuosimallit on tuossa 00-02 välillä.
Tuliko 02 niin suuria uudistuksia, että kannattaa ehdottomasti ostaa uudempi pyörä, vaikka sillä olisi ajettu enemmän vai pärjääkö 00-mallisellakin?
Myös pyörän soveltuvuus isokokoiselle kuskille kiinnostaa. Itseltäni löytyy pituutta 190cm ja painoa 105kg, joten onko 12R tilava vai ahdas?
Tossa sulle infoa...Kertokaapas mitä uudistuksia silloin 02 tuli?
Joistain luin että 140 kohtaa uudistettiin, mutta mitä nämä kohdat ovat?
Uskon, että mulle riittää toi 299km/hvm. 2000 huippunopeutta ei ole vielä rajoitettu, joten kulkee niin lujaa kuin menee, 2001 sitten ei kulje kuin 299 kmh.
heti seuraavana vuonna, 2002 tuli B-malli, lehtitietojen perusteella n. 140 eri kohtaa muutettiin vrt. A-malli.Uskon, että mulle riittää toi 299km/hvm. 2000 huippunopeutta ei ole vielä rajoitettu, joten kulkee niin lujaa kuin menee, 2001 sitten ei kulje kuin 299 kmh.![]()
Mutta koska 12R uudistui tuon 01-vuoden jälkeen?
Ainakin uusissa näyttää olevan erivärinen keula ja onko ne pienet siivet sivukatteissa myös uutta?