• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

12r:n ohjausiskari

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Matti 12R
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Matti 12R

New member
Onko jollain tietoa löytyykö valmis ohjausiskarin asennussarja 2003 vuoden 12r:ään?
Tai olisiko jonkun muun vehkeen iskaripaketti käypänen.
10r:ssä olen nähnyt iskareita jotka ovat siinä yläpuolella näkyvillä ja kiinnike on tankin etupulttien alla ja etupään keskimutterin alla. Näyttää aika hyvältä mutta 12r:ssä ei ole tilaa siinä "tankin" edessä jos ei leikkaa siitä muovista pois palaa enkä ole varma, mahtuuko sittenkään se kiinnike

Mulla on Givin 42 litranen laukku takana ja ei tarvitse olla kun pelkkä teline niin etupää on melko herkkä lepattamaan. Mulla oli pari kesää teline pois perästä ja silleen se on paljon vakaampi. voi huoletta heittää kädet sarvista irti mutta telineen kanssa ei kärsi.

Olisko iskarista apua vai ei. Ainakin näin itsestäni tuntuis, että se pitäis laittaa ihan älyttömän kireelle että se poistais hitaita heijausliikkeitä. Iskarit kun reagoi liikkeen nopeuden suhteen progressiivisesti.

Vai onkohan se 52 litran laukku. Se on Givi maxia ja sisällä lukee käyttöohjeessa e52 mutta se nyt on sivuseikka.
Mitä helevettiä sinä nyt sillä laukkutiedolla teet!!
mad.gif
talktohand.gif

Niin, en tiedä kun ei ole kokemusta mutta meinasin jotain ratkaisua tuohon lepatukseen. voisi tietty renkaan vaihtokin jotain auttaa. sama rengas ollut kolme kesää

Back