Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Riippuu pyörästä,YLEENSÄ ajettavuus (kadulla) säilyy liki ennallaan. Mut herkemmin/vakaammin pärrä kääntyy mutkiin sille suunnitellulla rengaskoolla.On täällä varmaan ollu aikasemminkin samainen aihe mutta en hätäsellä haulla löytäny... Eli vaikuttaako miten paljon ajettavuuden kadulla jos vaihtaa 180 leveen renkaan tilalle 190...? Pitäs hommata uus takanen mopetiin niin vois leveemmän vaihtaa ulkonäkösyistä...
Ei välttämättä toimi todellisuudessa noinpäin ainakaan ominaisuuksia parantaen. Jos vanne on leveämpi kuin mille rengas on tarkoitettu, niin renkaan profiili muuttuu loivemmaksi ja takapää laskee-> kääntyy heikommin. Esimerkiksi slickseissähän on osassa suositus, että 6" vanteelle pitäisi ilmeisesti laittaa 200/55 takakumi koska 190/55 on suunniteltu 5,5" vanteelle.Sama mielipide kuin J.V:llä. Jäi ylijäämärengas 180/55 ja asennutin sen k1200s:ään 190/50 tilalle. Jotenkin mukavampi ajaa. Isot pojat sanoo, että kääntyy paremmin, kai se sitä sitten on.
Sporttista ajoakin on varmaan monenlaista. TRX meni mutkateillä reippaita nopeuksia ketterämmin Roadeilla kuin RSV ensiasennusrenkaillaan.Nykyaikaisissa kyykkypyörissä kadulla menee normaalissa sporttisessa ajossa pitonsa puolesta vaikka pilot Roadit, mutta niiden profiili puolestaan on aika karmea sporttista mutka-ajoa ajatellen.