• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

2 päällä ajoa

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja waldoff
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

waldoff

New member
Tuli taas todettua, ettei ZZR600 ole mikään 2 päällä matkajuhta. Vai mistä johtuu ikävä tuulen vatkaaminen ja pyörteily nimenomaan 2 päällä. Sitten, kun yksin ajaa niin meno on kuin tyhjiössä, ei mitään tempoiluja.
Touring plexi, pitäskö vaihtaa matalaan?
 
Jos jousitus on säädetty yhdelle niin kun kuorma lisääntyy prosenttuaalisesti paljonkin niin kiristäminen voi vaikuttaa tähän paljonkin...
 
Ajoviiman pyörre on kuskin takana erilainen 2-päällä kuin yksin ajettaessa. Tuntuu vähän niinku heittoisalta välillä
sport05.gif
 
Saattaa tietty vaikuttaa suurestikin, jos takana istuu elopainoltaan suuri henkilö
biggrin.gif
Tästä ei itselläni tietenkään ole kokemusta, kuskaan vain ja ainoastaan kevyitä (Ja erittäin kauniita) Rinsessoja
062802moto_prv.gif
 
Omassa kuuspuokissa on tällä hetkellä etupää aivan lopussa ja takajousitusta aikanaan kiristettiin silmällä pitäen runsasta kakspäällä ajoa. Elikkä nyt pyörä on aivan järkky ajettava yksinään, mutta kaksistaan voi laskea menemään aivan huoletta.
 
Tietämättä mistään mitään väitän, että on mopoja, jotka on tarkoitettu 1- ja 2-päällä ajoon. Kyykyillä ajetaan yksin ja matkalehmillä yksin ja kaksin!
Am-MUUUUU!
062802moto_prv.gif
 
huomasin saman asian vanhan pyörän kanssa (Yammu FZ6-S) mutta uudella (Bandit 1200S) ei ole ongelmia ollenkaan...
 
Ite pari kertaa oon kuskannut n. 110kg työkaveria Thundercatilla, ekalla kerralla en takapään säätöihin puuttunut ja oli kyllä hirveetä
tounge.gif
 
Kyysättävän käyttäytyminen on myös ratkaisevaa. Jos kurkkii koko ajan puolelta jos toiseltakin ja näin siirtelee painoaan myös, tulee väkisin ajosta huteraa. Mut jos kyysättävä on yhtäpuuta kuskin kanssa, auttaa asiaa melkoisesti. Onpahan hyvä syy saada naaras t.ssituntumaan.
tounge.gif
062802jumpie_prv.gif
 
itellä tuo vanhempi zzr ni omasta mielestä "parempi" ajaa kahestaa,..tuntuu pysyvän perä paremmin tiessä... tietysti emäntä on kuitenkin erittäin pieni ni ei paljoa vaikuta ajoon...ja normi pleksi on kiinni...iha hyvä ajella...
 
Kyysättävän käyttäytyminen on myös ratkaisevaa. Jos kurkkii koko ajan puolelta jos toiseltakin ja näin siirtelee painoaan myös, tulee väkisin ajosta huteraa
juuri tuo piti vielä sanoa...ekoja kertoja emäntä heilu ku sika pussissa mut sit oppi olee paikoillaan.. ja nyt vielä pitää suunsakki kiinni  
033102beer_1_prv.gif
kaikki hyvin
 
Jos jousitus on säädetty yhdelle niin kun kuorma lisääntyy prosenttuaalisesti paljonkin niin kiristäminen voi vaikuttaa tähän paljonkin...
Vika löytynee juuri tuosta! Ja totesimpa taas vaihdettuani uudet kumit alle, että tuli sitten "ostettua" uusi pyörä renkaiden hinnalla... Kyllä nyt kääntyy ketterästi mutkiin ja kulkeekin kuin kiskoilla!!
 
Tuli taas todettua, ettei ZZR600 ole mikään 2 päällä matkajuhta. Vai mistä johtuu ikävä tuulen vatkaaminen ja pyörteily nimenomaan 2 päällä. Sitten, kun yksin ajaa niin meno on kuin tyhjiössä, ei mitään tempoiluja.
Touring plexi, pitäskö vaihtaa matalaan?
Kuka nyt kaksi päällä ajaa vai sattuiko tienvarrella olemaan komea pimu peuku pystyssä?
biggrin.gif
 
Back
Ylös