Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kyllä minun muistini mukaan noita RGV250-mallejakin tuotiin ihan virallisesti maahan vuoden, parin ajan (eli oliko joskus '89, kun RG Gamma muuttui RGV:ksi?) - tuommoista tuli ihailtua paikallisen Suzna-myyjän pakeilla.RGV250 ei kuulunut maahantuojan ohjelmaan koskaan. Maahantuodut pelit siis ns. harmaatuotuja.
Hirmujapa hyvinkin mutta toi puollitranen oli nelari. Jos etz mallia meinaat. Rotaxin kone.Niin ja olihan RD 500 myös 2 tahtinen. Eikä sovi unohtaa MZ merkkisiä hirmuja. Koot 125, 250 ja 500.
Sieltähän löytyi kuvasta TUTTU MIES, J. Vanzeebroeck. Voitti luokkansa muistaakseni -75 ja/tai -76, olin paikalla, vaan ei muista. Pitää Sint-Pieters Leeuwissa mototarvikekauppaa, ostanut hältä yhtä sun toista. Ei seudun edullisin putiikki, mutta loistopalvelu. Ja pitää Suomesta ja suomalaisista.
Muisti saattaa pettää toisinaan. Jäänyt tuo 900cc kummittelemaan takaraivoon jostakin.Nohnoh, kyllä Kingi oli sentään 4-tahtinen tuplanokilla ja muutenkin edistyksellisellä tekniikalla aikoinaan.
Saatanpa tämänkin muistaa väärin. Pari vuotta sitten jututin yhtä entistä RR-kuskia, joka toi 90-luvun alkupuolella muutaman RGV250-ritsan harjoituskilpapeleiksi junnuille ja hänen mukaansa virallisen maahantuojan ohjelmaan ei kuulunut kyseinen peli.Kyllä minun muistini mukaan noita RGV250-mallejakin tuotiin ihan virallisesti maahan vuoden, parin ajan (eli oliko joskus '89, kun RG Gamma muuttui RGV:ksi?) - tuommoista tuli ihailtua paikallisen Suzna-myyjän pakeilla.
Uusimmassa L'Integralissa, joka siis ranskalainen mp-lehti, oli juttua vanhoista 2-tahdeista, siina kylla ihan kiittelivat tota Bimotaa, etta hakkas naa bout viis vuotta vanhemmat kilpailijansa (RD, NS, Gamma) uudemmalla tekniikallaan. Ehka naapurisuosintaa sit, tieda hanta.Moderneista kaksitahtisista mainittakoon vielä Bimotan 500cc peli, joka kylläkin oli ihan paska. Ei toiminut oikein mikään ja tekniikka oli niin eksoottista, että tehdas ajautui vaikeuksiin sen kanssa. Ei valmistettu kovinkaan paljon.