• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

2-to-1 putkisto Ducatiin

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Kimis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Kimis

New member
Onko kellään kokemuksia Ducatiin fixatusta 2-to-1 putkistosta, itse tehdystä tai ostetusta?

Muuten normaalit muutokset, ilmanputsari & suutinsatsi, onko vaikeampi säätää kuin 2-to-2?

Osuuko jokin DynyJet sarja suoraan (esim. Stage 2) vai...?

Älkää kysykö miksi vaihdan vain yhteenputkeen, ei mitään järjellä perusteltavaa syytä kuin kevyempi  
cool.gif
!

Kimis

Ei ole kokemuksia, mutta jos saa rahat kasaan tulee Mörköön tulevana kesänä 2-1 putkisto. Silmotor(??)

Shark nimiseltä putki virmalta on änkkäriä 2della sisäänmenolla!
Älä kysy mistä saa, yritän itekki metsästää kuumeisesti, prkle!
buttrock.gif

Minulla on ollut 2-1 putkisto joskus pasossa. Eihän tuo säädettävyydeltään poikkea mitenkään 2-2 putkistoista, vaan tässä on samalla tavoin suhteutettava polttoaineen määrä koneen läpi virtaavan ilman määrään.
Jos asennat oikein mitoitetun vaimentimen, luulen että tällaisella 2-1 kokoputkistolla voidaan päästä parempaan tulokseen kuin alkuperäiseen käyrästöön asennettavilla slip-oneilla. Tämä siksi, että tuollaiseen 2-1 putkistoon on huomattavasti yksinkertaisempi tehdä hyvin virtaava kollektori. Tuo Ducatin alkuperäinen 4-haarainen kollektorihan ei virtausominaisuuksiltaan kehuttava ole, etenkään, jos kollektorista lähtevät käyrät eivät ole sattuneet hitsatessa "ihan just".
Äänet muuttuu muuten hieman, eikä välttämättä huonompaan suuntaan..

Back