Ja nyt kosahti... Olo on kuin sillä proverbiaalisella Sciurus vulgaris -lajin edustajalla jolla on käpy jäässä ja hampaat kipeät.
Gessuhan siis on kokonaiset 2 viikkoa vanha ja piirua alle 2000 km ajettu. Käytetty tonnin huollossa merkkiliikkeessä jne.
Tuuttasin siihen viime viikolla vajaan tonnin lisää sen huollon jälkeen ja sitten perjantaina toin kotiin ja pistin pressun alle.
Tänään sitten piti lähteä vähän pöristelemään ja rouheasti vaan gessu tulille. Vaan mitäpä käykään. Normaali startup-sekvenssi jonka jälkeen punainen kolmio jää vähäksi aikaa päälle (käytyään sen keltaisen valon kautta) ja sitten kaikki kuolee. Ei valon valoa mittaristossa, ei mitään reagointia mihinkään avaimeen eikä muuhunkaan.
Soitto siis satulan alla olevaan BMW Mobility Service -numeroon ja parin tunnin venailun jälkeen tulee hinausauto paikalle. Booster pack kiinni ja sama tauti.
Mopo lavalle ja kohti korjaamoa. Että osaa ottaa kupoliin. Ja tietty olisi reissuun lähtö noinniinkuin perjantaina.
Argh!
Gessuhan siis on kokonaiset 2 viikkoa vanha ja piirua alle 2000 km ajettu. Käytetty tonnin huollossa merkkiliikkeessä jne.
Tuuttasin siihen viime viikolla vajaan tonnin lisää sen huollon jälkeen ja sitten perjantaina toin kotiin ja pistin pressun alle.
Tänään sitten piti lähteä vähän pöristelemään ja rouheasti vaan gessu tulille. Vaan mitäpä käykään. Normaali startup-sekvenssi jonka jälkeen punainen kolmio jää vähäksi aikaa päälle (käytyään sen keltaisen valon kautta) ja sitten kaikki kuolee. Ei valon valoa mittaristossa, ei mitään reagointia mihinkään avaimeen eikä muuhunkaan.
Soitto siis satulan alla olevaan BMW Mobility Service -numeroon ja parin tunnin venailun jälkeen tulee hinausauto paikalle. Booster pack kiinni ja sama tauti.
Mopo lavalle ja kohti korjaamoa. Että osaa ottaa kupoliin. Ja tietty olisi reissuun lähtö noinniinkuin perjantaina.
Argh!