Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Niin ja miksi hyvä topicci pitää aloittaa kännikirjoituksella ja virheellisellä otsikollaeikös tuolla jo ole yksi zx10r topicci, meinaan miksi pitää useita avata samasta aiheesta?
Niin ja miks halvatussa kaikki samaan pyörään liittyvä pitäisi laittaa saman otsikon alle? Kuka viitsii kahlata 30 sivua läpi etsien jotain tiyttyä spesiaalijuttua?Niin ja miksi hyvä topicci pitää aloittaa kännikirjoituksella ja virheellisellä otsikollaeikös tuolla jo ole yksi zx10r topicci, meinaan miksi pitää useita avata samasta aiheesta?![]()
no tämä otsikko ei ole tiettyä spesiaalikysymystä sisällään pitävä. sellaisille toki oma otsikko on ihan jees. vaan yleistä zx10r pulinaa, jolle on jo topicci ja toinenkin olemassa. pantakoon kännisen piikkiin tai siis kännin syyksi tämä otsikointi ja armahdettakoon sen kirjoittaja tällä kertaa. armoa ei, siperiaan. siis armoa, ei siperiaan. ok. vanha.Niin ja miks halvatussa kaikki samaan pyörään liittyvä pitäisi laittaa saman otsikon alle? Kuka viitsii kahlata 30 sivua läpi etsien jotain tiyttyä spesiaalijuttua?Niin ja miksi hyvä topicci pitää aloittaa kännikirjoituksella ja virheellisellä otsikollaeikös tuolla jo ole yksi zx10r topicci, meinaan miksi pitää useita avata samasta aiheesta?![]()
Mun mielestä on loogista että asiat on selkeän otsikon alla. Eli siis mikä pyörä ja mitä asia koskee. Tämä otsikko ei ole kylläkään sellainen.![]()
joo joo, mutta sen verran vielä vois todeta, että sinänsä olisi hyvä jos saisi editoitua otsikkoa jälkikäteen. Jos sattuu olemaan vaikka lukihäiriö tai muuten vaan tulee jälkikäteen mieleen että topiccia voisi vähän parantaa.no tämä otsikko ei ole tiettyä spesiaalikysymystä sisällään pitävä. sellaisille toki oma otsikko on ihan jees. vaan yleistä zx10r pulinaa, jolle on jo topicci ja toinenkin olemassa. pantakoon kännisen piikkiin tai siis kännin syyksi tämä otsikointi ja armahdettakoon sen kirjoittaja tällä kertaa. armoa ei, siperiaan. siis armoa, ei siperiaan. ok. vanha.Niin ja miks halvatussa kaikki samaan pyörään liittyvä pitäisi laittaa saman otsikon alle? Kuka viitsii kahlata 30 sivua läpi etsien jotain tiyttyä spesiaalijuttua?Niin ja miksi hyvä topicci pitää aloittaa kännikirjoituksella ja virheellisellä otsikollaeikös tuolla jo ole yksi zx10r topicci, meinaan miksi pitää useita avata samasta aiheesta?![]()
Mun mielestä on loogista että asiat on selkeän otsikon alla. Eli siis mikä pyörä ja mitä asia koskee. Tämä otsikko ei ole kylläkään sellainen.![]()
Saman huomasin kun kävin koeajolla. Resonoi käsille alemmilla kierroksilla. Luulin jo että kyseisessä pyörässä on jotain häikkää, mutta onhan täällä muitakin. Paria tonnista susnaa olen koeajanut ja ne eivät käsille tärisseet.Sen mitä nyt oon kerenny ajaan.N.1000km.Sisäänajot tehty ja huollettu on.Ainoo mikä kovasti vaivaa on että resonoi etupäästä n4000rpm tietämissä.Rämisee/pärisee.
Täytyy nyt kuitenkin tuottaa pettymys sinulle. Ei kännikirjoitusta vaan väsyneen kaverin virhe kirjoittaessa (takana työpäivä + 700 km autolla ajoa.). Miksi otsikkoa ei voi muokata... modet hei! 2008 topiikin avasin koska sehän on ihan eri pyörä kuin esim. 2006 tai 2007.Niin ja miksi hyvä topicci pitää aloittaa kännikirjoituksella ja virheellisellä otsikollaeikös tuolla jo ole yksi zx10r topicci, meinaan miksi pitää useita avata samasta aiheesta?![]()
sanoi:Sit on alkanut pitää samanlaista tirinää kun entinenkin(zx10r 2006).Eli kun ajat tasasta vauhtia ja meno on vedon ja vapaalla ajon välimaastossa,kuuluu jostain erikoinen tirinä.Kuin joku rele napsuisi?
En osaa tänne niitä laittaa..Puign kumminkin oli kyseinen yksilä mikä mulle on.Halvempia ja sirompiakin varmasti löytyy..Onko kellään kuvia noista kilpitelineistä, että millaisia on orkkiksen tilalle vaihdettu...?