• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

2009 Ninja 500R

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shortie
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
oho. kawalla pukkaa. ensin 250 ninja ja nyt tuo. ennakoiko valmistaja löpön kallistumista vai mitä.

mut joo, kivalta näyttää ja kun varttininjakin oli ihan typerän halpa niin taitaa tuokin tulla evulliseksi, kait sitten alle tuon 6n/6f.

kyllä mulle kelpais jos oisin uutta ostamassa. tosin meinaan ensin loppuun asti ajaa ton nykyisen , ja sit luulen et ajelut päättyy siihen
wink.gif

Takapään muotoilu palannut muutamia vuosia taakse...mikäs toi kuuspuokki on...outoa. Toi KLR vasta ruma on!

Nääh, nää on näitä jenkkimalleja, jotka ei koskaan saavu Suomeen saakka. Eipä!
baaa.gif

EDIT:Tosin rumahan se on...

Sitä en vain ymmärrä, miksi noihin pitää tuo "Ninja" teksti vielä lätkäistä.. ei noi kuitenkaan ole räärää-pyörää nähnytkään!

Itse pyöriä vastaan ei siis mitään, mutta ei noi Ninjoja ole, 250 ja 500 siis..

- P

Jenkeissähän melkein kaikki kawat on ninjoja. Tuokin malli on luultavasti ollut siellä saatavilla koko ajan (kuten esim. vanhempi 636 r jota myydään siellä zzr-600 nimellä edelleenkin). Ei siis mikään uutuus kaudelle 2009.

Sitä en vain ymmärrä, miksi noihin pitää tuo "Ninja" teksti vielä lätkäistä.. ei noi kuitenkaan ole räärää-pyörää nähnytkään!

Itse pyöriä vastaan ei siis mitään, mutta ei noi Ninjoja ole, 250 ja 500 siis..

- P
Eikös tämä eka viesti osoittanut sen, että Ninja kannattaa lätkäistä jokaiseen mummopyörään, kun alkaa ne huonommatkin pyörät kelpaamaan.

Tosta vaan käyt hakeen

... Niin saat jo valmiiks sisäänajetun laitteen, vaikkei Ninjaa luekkaan... Toihan alkaa oleen jo miltein rautakangen maineessa, -92 - 93 vuosimalleissa tehtiin moottoriin muutoksia noiden venttiiliongelmien takai, joten sekin homma on noissa nyt kai kunnossa...

Ihan hyvä valintahan tommonen on, etenkin "aloittelevalle"

Edittiä... Tostapas tuli söpö linkki... Mikähän mahto mennä pieleen  
nixweiss.gif

Edit 2... Sainpas korjattua...

Takapään muotoilu palannut muutamia vuosia taakse...mikäs toi kuuspuokki on...outoa. Toi KLR vasta ruma on!
ihme vielä että "650 killeri" viitsittiin päivittää, kuin ikivanha Tengai uusilla katteilla. Periaattessa voisi olla ainesta ihan kivaksi retkipyöräksi, kuten Yamaha osaa tehdä päivityksen Tenereensä, mutta ei.
Keihin CVK40 näkys olevan specseissä, joten samalla '80luvulta lähtien olleella kaasarilla meinataan kawalla vielä '08 pärjätä.

tekisivät nyt jonkun oikean pikku ninjan. Tyyliin 450cc ykspyttynen nelari kone jostain crossista johonkin 250cc 2-t RääRääpyörän runkoon
thumbs-up.gif

Back