• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

+250cc enduroa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Guest
  • Aloituspäivä Aloituspäivä
G

Guest

Guest
Pitäs moinen vekotin kuntopyöräksi hommata ja uutta silmäilen, en mitään käytettyjä. 4-tahtinen tietysti...
KTM? Yamaha? Ja onhan sitten noita harvinaisempiakin... GasGas, Beta, Husse?
Kokemuksia, ajatuksia?

-Z-

vaikee antaa hyvää vastausta
blush.gif
,noviisille sopii hyvin esim. ktm 400 ku kuitenkin ruutia löytyy tarpeeksi ja 450 siihen verrattuna rajumpi ja 250 ei tietoa
smile_org.gif
,kannattaa tyypätä mikä tuntuu hyvältä ,itel oli 400 ja ihan riittävästi anto tilanteita spoorissa
biggrin.gif

Jos rahallisesti ajattelee niin olen aika vakuuttunut siitä, että halvimmaksi tulee ostaa ylivuotinen malli uutena, pitää sitä pari vuotta ja myydä pois. Ja taas uusi ylivuotinen tilalle. Harrastekäytössä tulee parin vuoden aikana sen verran vähän tunteja, ettei koneelle tarvitse tehdä juuri mitään, ainakaan mitään suurempaa. Tämä siis kun tahdot nimenomaan nelarin. Vanhempiin ja halpoihin nelareihin sekaantumista ei voi suositella.

Asia on sitten ihan eri, jos puhutaan 2-tahtisista. Semmosen tapauksessa on mun mielestä halvinta ostaa vehje hintaluokassa 2500-3000€, ikäluokkaa 5 vuotta tai tuoreempi. Ne on vielä ihan hyviä vehkeitä, eikä tollasessa kakstahtisessa tuppaa tulemaan isompia ongelmia vielä tuossa vaiheessa. Iskarihuollot joutuu tod.näk. tekemään ja kenties pyörän ja linkkujen laakereita vaihtelemaan.

Jos taas rahaa on niin sitten sellanen peli ku huvittaa, vaikka uutena. Tehon puolesta enskakäyttöön riittää hyvin 250cc nelarikin, nelisatkuissa on potkua jo riiiiiiiittämiin
smile_org.gif
smile_org.gif
smile_org.gif

En mä tahtaria tahdo, ei jaksa moista. Nelari se olla pitää.

Tuossa päivänä eräänä poikkesin Tanella ja siellä oli vaihtoehtoa ihan tarpeeksi. Se Beta kuitenkin herätti kiinnostuksen. Kellään mitään tietoa moisesta? Kottaraista en osta, se on varma. Oranssia on ihan liikaa tuolla liikkeellä.

-Z-

Back