2BeSafe rojektin kysely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja puh
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

puh

Nössö
moro kaikille,

2BeSafe -projekti haluaa motoristien mielipiteitä moottoripyörien turvallisuutta lisäävistä laitteista.

LINKKI kyselyyn

(linkki editoitu)

Vastattu on. Mielenkiintoinen kysely.
smile_org.gif

Mitähän ne ovat myymässä?
Tuli vähän lobbaamisen haju kun välillä oli kysymykset silleen muotoiltu että nä jotka haluavat absit ja korsetit sun muut turhat pyöriin keräväät jotain galluppi prosenttejä millä voivat tuuletella sitten jos ei muuten läpi menee?

No ite en halua enkä maksa ylimääräistä mistään turhasta!
Nytt jo löytyy paljon kädettömiä kuskeja,kuinka monta sitten löytyy jos ne ei ikinä opi ajamaan kun pyörä hoitaa kaiken?
Pelottava ajatus  
withstupid.gif

Tulee ihan toi http://www.youtube.com/watch?v=m6ZwS9izm4E mieleen kun ajattelee mitä tulevaisuus tuo  
kaboom.gif

Ihme moraalikartoitus. En vastannut kaahaus- ym. häiriköintikysymyksiin mitään.

Tällaista touhua EU:ssa harrastetaan. Onneksi motoristit pystyvät vaikuttamaan heitä koskeviin asioihin FEMA:n kautta.

Aika hyvä kysely.
Ainoa tulkinnanvarainen kysymys oli " Ohitatko oikealta".
No ohitan vaikka kehä ykköselllä tai kaupungissa kun kaksi kaistaa menee samaan suuntaan. Mitähän ne tuostakin minun vastauksestani saavat irti.Olen varmaan rikollinen koska ohitan oikealta, vaikkakin liikennesääntöjen mukaan.

Pekka
omg.gif
omg.gif
omg.gif

Tällaista touhua EU:ssa harrastetaan. Onneksi motoristit pystyvät vaikuttamaan heitä koskeviin asioihin FEMA:n kautta.
Paha EU!
shaun.gif

FEMA!
062802jumpie_prv.gif

Ööö... mikä vitun fema? Mitkä on vaikka 5 hyvää mitä se on tehnyt?

Vähän oli "biasoituneita" kysymyksiä joita ei välttämättä kyseltäs vaikka ... autoilijoilta.

Muuten olen sitä mieltä että ABS ja luistonesto on ehdottoman positiivisia keksintöjä. Kokeile itse niin huomaat, muuten ei kannata urputtaa.

Paha EU!
shaun.gif

FEMA!  
062802jumpie_prv.gif

Vähän oli "biasoituneita" kysymyksiä joita ei välttämättä kyseltäs vaikka ... autoilijoilta.

Muuten olen sitä mieltä että ABS ja luistonesto on ehdottoman positiivisia keksintöjä. Kokeile itse niin huomaat, muuten ei kannata urputtaa.
Jos ei ilman abseja ja luistonestoja pysyy pystyssä niin kannattais vaihtaa takas tohon poljettavaan kolmipyörään
wink.gif

Vastattu.

Haluan ajaa Itse moottoripyörääni, luotan itseeni enemmän kuin mihinkään tietokoneohjattuun.

Enkä halua prätkään apupyöriä tai kuoria tai muutakaan mikä kastroisi tämän homman autoilun tasolle
smile_org.gif

Vastattu.

Haluan ajaa Itse moottoripyörääni, luotan itseeni enemmän kuin mihinkään tietokoneohjattuun.

Enkä halua prätkään apupyöriä tai kuoria tai muutakaan mikä kastroisi tämän homman autoilun tasolle  
smile_org.gif
Vaikutti semmoiselta kyselyltä, että kerran kun vastaat "väärin", tullaan pyörääsi asentamaan viisi turvatyynyä, turvakaaret ja nopeusrajoitin 45 kmh.

Mnjoo, vastattu on.
Jotain härpäkketä ne koittaa myydä eri maksusta.
Että osta kaikki tää automaatti, kun olet kerta rikollinen kuljettaja.
Liikaa kauppaamista tarpeettomilla vehkeillä ja liikaa kyselyä siitä kuinka holtiton muka olen kun ajan moottoripyörällä.
Ikävä kyl en ole holtiton, sillä henki on kallis, vaikkei kummoine olekaan!

itse haluan absit, luistoneston ja etäisyysvahdin, mutta en halua maksaa niistä mitään. ja kaikki pitää olla säädettävissä. eikä ne saa painaa mitään.
biggrin.gif

Aika kummallisia kysymyksiä tosiaan. Ajatko kovaa kun toinen sukupuoli tykkää.
biggrin.gif
Ja mikä on maksiminopeutesi moottoritiellä?
..jaa rajoitin vai?
tounge.gif

Vastailin kuitenkin.

Vastattu.

smile_org.gif
Sama

Toistaiseksi haluan ihan itse ajaa pyörää.
sport05.gif

Jos nuo kaikki tuossa mainitut lisähärpäkkeet pyörään laittaisi, niin siinähän voisi nostaa jalat sarville ja laittaa dvd:n pyörimään, visiirissä.
tounge.gif

Mitään lisävarusteita en halunnut, ja kuten joku jo totesi, niin ilman abseja, luistonestoja pystyy ajamaan. En epäile etteikö ne olisi hyviä ominaisuuksia, mutta itse en näe niille mitään tarvetta, puhumattakaan näistä muista "keksinnöistä".

Paha EU!
shaun.gif

FEMA!  
062802jumpie_prv.gif

Jos ei ilman abseja ja luistonestoja pysyy pystyssä niin kannattais vaihtaa takas tohon poljettavaan kolmipyörään  
wink.gif
Kumpikohan on enemmän kolmipyörän tarpeessa. Se joka arvostaa aktiivisia turvavarusteita vai se joka heittelee näin analyyttisiä kommentteja? Jokaisella on varmaan oma mielipiteensä.

Paha EU!
shaun.gif

FEMA!  
062802jumpie_prv.gif

wink.gif
Kumpikohan on enemmän kolmipyörän tarpeessa. Se joka arvostaa aktiivisia turvavarusteita vai se joka heittelee näin analyyttisiä kommentteja? Jokaisella on varmaan oma mielipiteensä.
No kerro mulle mitä mä teen semmoisilla jarruilla jotka ottavat etu ja takapäästä yhtä aikaa,ja abseilla ja luistonestolla.
Hiekka ja sorateillä niin noi ovat oikeastaan hengenvaarallisia!!!

Back