Olen aivan tuore tapaus 535 Viragon suhteen, eli hankin pyörän (vm -94) juuri viikko sitten! Muutama sata kilometriä takana ja tykkään pyörästä kovasti - se taas kyllä voi johtua siitäkin että olen haaveillut mistä vaan prätkästä jo useamman vuoden ajan. Vaatimuksena vain että toisioveto on joko kardaanilla tai hihnalla (ei enää ketjujen rasvausta eikä kiristämistä, johon kyllästyin nuorena kevarin kanssa!).
Ja kun ikää on jo melkein 47v., eikä ole mihinkään kiire, niin tällainen 'pikkupyöräkin' on ihan riittävä. Tehoa aivan riittävästi, ja käsittely helppoa. Mitäs muuta voisi toivoa!
No, ehkä pleksi pitää joskus hankkia: satasen ja yli -nopeuksissa tuulen paine rintaan on jo kohtalaisen kova. Pleksi auttaisi varmaankin asiaan.
Hyvä pyörä - ja mitä olen kuullut, hyvin luotettava. Ei tarvi paljoa vikojen kanssa taistella... Toivottavasti (mistäs minä viikon kokemuksella vielä oikeasti tietäisin...)!
Edellinen omistaja (tai joku edellisistä) oli vaihtanut satulan toisen malliseen joka kyllä äkkiseltään on meikäläisen persukselle kovahko, joten toivottavasti siihen tottuu, tai sitten pitää itse ostaa parempi, pehmeämpi satula.
Kivaa on ollut tämä 7 päivää... *