• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

600f Suitsa vaihtumassa isompaan!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja McPain
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

McPain

New member
Jep,eli -98 Suzuki gsx-f olis nyt vaihtumassa vähän isompaan (tehokkaampaan)pyörään ja tarttisin näkemyksiä vaihtoehdoista. Lähtökohtana käyttövarat jotka ovat rajalliset..(n.4-5oooe) Itse ajatellut vaihtoehtoina: n-94 Honda FireBlade 900cc, n-95 Suzuki gsx-r 750, ehkä myös vastaava 1100r.. Mitä mieltä?? Niin,enkä tarvitse neuvoja että osta uusi tai mene pankkiin ja osta 8000e pyörä tms.
cool.gif

Jos noita GSX-R:iä kattelet, niin 96 vaihtui malli kovastikkin uudemmanaikaiseen, ja vuonna 98 tuli pyörään ruisku. Nämä siis 750cc mallissa. Nettimotoa kun nopeasti vilkaisi, niin kaasariversion pyynnit on siinä reilu 5000 egeä, ja varmasti siitä rahatukon kanssa kun on tontilla, löytyy myös vähän tinkivaraa.

Noihin mittarilukemiin sitten kannattaa taas suhtautua aika lailla varaukselle, näyttää siltä ettei yksikään ole yli 50tkm ajettu. Itse asiassa tuolla joukossa taitaa olla mun vanha pyörä, jonka myin n. 3 vuotta sitten pois. Saman verran kilsoja kun silloin myytäessä...
smile_org.gif

Noihin mittarilukemiin sitten kannattaa taas suhtautua aika lailla varaukselle, näyttää siltä ettei yksikään ole yli 50tkm ajettu. Itse asiassa tuolla joukossa taitaa olla mun vanha pyörä, jonka myin n. 3 vuotta sitten pois. Saman verran kilsoja kun silloin myytäessä...
smile_org.gif
Jos sillä ei ole 3v ajeltu
biggrin.gif
Oliko vanha moposi kaasari vai ruisku? Oliko mitään isompia vikoja? Tietäis vähän mitä katsella/etsiä siistin ja ehjän ulkokuoren lisäksi.. Teräsmieskään ei ole mun kaveri joten en pääse hyödyntämään sen röntgenkatsetta
smile_org.gif

Back