Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Rahoituksen voipi siirtää uuden mopotin rahoituksen yhteyteen jos jättää vanhan liikkeeseen vaihdossa. Siis jos uusi rahoitusyhtiö on sama, näin ainakin GE-Capitalilla.Ihan hyvän tarjouksenkin antoivat ongelmana on vaan, että tossa vanhassa pyörässä on vielä rahoitusta jäljellä eikä oikein tiedä mites sen myynnin kanssa mahtaa olla.
Eihän se etupyärä kortilla nouse, kuten vanha sananparsi kertooOnnea uudelle mopedille!
Eturenkaan saa pysymään tiessä mm. niin, että ajelee riittävästi eturengas ilmassa, kunnes poliisisetä tulee ja ottaa kortin pois. Eipä enää nouse eturengas sen jälkeen ilmaan.![]()
Tuota vähän ajattelinkin. Voi olla vaan, että liike ei ole hirveän halukas ottamaan jo suhteellisen iäkästä pyörää vaihdossa. Mutta täytyy yrittää josko joku ratkaisu löytyisiRahoituksen voipi siirtää uuden mopotin rahoituksen yhteyteen jos jättää vanhan liikkeeseen vaihdossa. Siis jos uusi rahoitusyhtiö on sama, näin ainakin GE-Capitalilla.Ihan hyvän tarjouksenkin antoivat ongelmana on vaan, että tossa vanhassa pyörässä on vielä rahoitusta jäljellä eikä oikein tiedä mites sen myynnin kanssa mahtaa olla.
Näin on. Tai ainakin mä oon aatellu, että voitas ottaa joku ylimääränen jamboree johon tulis pelkkiä uusia 636:a. Olis se vaan NIIN hienoa nähdä vaikka Mutterin vieressä Kompassitorilla 20 maailmanlopunlaitetta rinnakkain... Ja sitten ajamaan joku lenkki, se ois komeetaNäitä upeita maailmanlopun laitteita alkaa olla jo niin paljon että meidän täytyy varmaan perustaa oma klubi!![]()
Käviskö vaikka Kaivarin "mutterikiskalla" ensi viikon tiistai tai keskiviikko?![]()
Toi tais olla joku retorinen kysymys... Sinne kurvaillaan vaikka satais vanhoja ämmiä.Mites on, kurvaillaanko sinne ilmoista huolimatta![]()
Messuillahan oli se yks madallettu 636:n, jossa meikäläisen paremmalla puoliskolla ylsi jalat maahan...eikä se(kään) ole koolla pilattuwiuttu kun haluaisi samanlaisen (tahtootahtoo) se on vaan niin väärin, kun on syntynyt näin lyhyeksi (168). 78 cm satulassa jalat jo ylettää maahan, mutta 82 on liikaa, ja meikäläinenhän vihaa customeja. (Ei millään pahalla ketään kohtaan, kivan näköisiä on ja arvostan niitä joilla on, itse en vaan tykkää) Joten kysymys kuuluukin, onko noihin kyykkyihin olemassa jotain järkevää madallussarjaa, jolla tarvittavat sentit saa pois (jousitus, penkki??) ja mitäköhän maksaa??
Mulla on pituuskasvu kans pysähtynyt tohon 168cm:n kohdalle.wiuttu kun haluaisi samanlaisen (tahtootahtoo) se on vaan niin väärin, kun on syntynyt näin lyhyeksi (168). 78 cm satulassa jalat jo ylettää maahan, mutta 82 on liikaa, ja meikäläinenhän vihaa customeja.