• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

690 Duke

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja NinjaSamu
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

NinjaSamu

New member
Tuollasen näin valkosena nihtisillan ABCllä ja sen jälkeen en o saanu mielestäni.
Kertokaas joku jos omistatte tuollasen.
Nykynen pyörä on zx6r 06 ja nyt jonkun mielenhäiriön takia haluisinki duken. Toi pikkunen tuntus kivalta ku on kevyt ja kivan näkönen, mut tehot epäilyttää, ja vääntöäkin vaan samat ku kawassa.
Superduke sitte taas painaa iha liikaa mun makuun.
Eli ne jotka o koeajanu niin kertokaa kaikki. Ja jos löytyy muita (halvempia) slipareita tohon pikkudukeen niin saa kertoa, ite löysin vaan sen yli 2000e maksavan akran.

Edit: Siis eniten mua kiinostaa tuo teho, tuntuuko se loppuvan kesken vai vääntääkö toi sitte alhaalta paremmin. Ja seki vähäsen että saako sitä lisättyä putkella/ilmansuodattimella.
Ja tietty seki että miten tuolla kestää ajella motarilla vaikka helsingistä lahteen, naku sportilla se vielä menetteli mutta onko toi paljonki puuduttavampaa.
Mutkapätkälle tietty pyritään, mutta joskus pitää päästä kauas nopeesti.
Ja sora-ominaisuudet kanssa, onko tuossa senverran smotoluonnetta että saa iloa irti hiekkatiellä kaasuttelusta vai onko se jääny jonnekki SMC kotkan omistajien iloksi?

Annan kommentit LC4:sta mallia 690 SM (sama myllyhän noissa on). Itse vaihdoin R6:n moiseen peliin täksi kesäksi enkä ole katunut yhtään. Semmoista "lekalla selkään"-kiihtyvyyttä ei tietenkään ole tarjolla. Siis sellaista, jota supersportit (isommista puhumattakaan) tarjoavat. Mutta loistopeli on kyseessä. Enää huonompi tie ei ole mikään syy kääntyä takaisin, koneessa on riittävästi menohaluja Suomen rajoituksiin ja luonnehan tuossa koneessa on loistava. Sataseen taidat ennättää tuolla dukella melkein yhtä nopeasti kuin kawallasi - ainakin, jos et osaa kiihdyttää kusiaisella kuten ratamiehet. Hiekalla en osaa sanoa Dukesta mitään, koska en ole moista ajanut. Oma SM on kuitenkin soralla kuin kotonaan. Suurimmat ilot saakin irti, kun on pyörimässä tuolla hiekkapätkillä. Minulla kone on vakio putkia myöten, mutta kaverilla on SM:ssään rallynokka + akrat & alakierroksilla kone on paljon vakiota parempi & herkempi. Vakiokunnossahan kone on hieman nuhaisen oloinen liikkeelle lähdöissä mikäli koettaa liikkua sivistyneesti (liian vähän soppaa tarjolla?). Välitykset olen omasta rukannut muotoon "etu -1, taka +2" ja 2. & 3. vaihteen rajoituksien poistamisen jälkeen olen todennut, jotta peli meinaa karkailla käsistä välillä, jos alkaa kikkailla. Sinuna en siis pitäisi huolta siitä onko koneessa riittävästi voimaa. Dukessa on todennäköisesti hieman paremmat ominaisuudet motarilla kuin SM:ssä. Ja SM:lläkin menee tankillinen ihan helposti perseen puutumatta (eli se 200 km tai yli). Kaikki on asenteesta kiinni ja aivan varmasti ennätät Dukellakin siinä missä zx6r:llä kunhan pysyt poissa Saksan baanoilta. Loppukaneettina konepuoleen voin todeta vielä sen, että siinä missä R6:ssa kesti takarengas helposti 6-8 tkm kestää SM:ssä näillä näkymin takakumi alta 3 tkm. Kyllä siinä koneessa on sitä jotakin kuitenkin, vaikka pitäisi olla alitehoinen lousku sportteihin verrattuna
biggrin.gif

Slipareista en vielä tiedä. Wingsin pönttöjähän SM:ään on laitettu, devil + leovince tarjoaa myös SM:ään putkia --> tulossa ne on Dukeenkin. Eli valintaa luulisi jo piakkoin olevan tarjolla.

Huomenna siis kirjastoon pläräämään lehtiä.
Kawan kanssa tosiaan olo on sellanen että tehoa on aivan tarpeeks mutta vääntöä sais olla lisää, mut toisaalta en halua yhtään raskaampaa pyörää vaan ketteryyttä ja enemmän hauskuutta ajoon.
Sen lyhyen aikaa kun toi kawa oli trial tangolla ja katteettomana niin se toimi aika hyvin, mutta ruokottoman rumahan se oli, naku-projektin keskeytin kun olis pitäny alkaa ite lasikuidusta vääntämään eteen pientä katetta ja pistää johtosarja päreiksi. Eli katteet takas.

Ketterä uusi duke3 kyllä on, lyhyellä koeajolenkillä jäi jopa polkupyörämäinen kuva käsiteltävyydestä. Tuntui että tällähän ajaa vaikka liikennemerkkiä ympäri. Kannattaa kokeilla, aika erityylinen papatin rivi4:n jälkeen, positiivisessa mielessä.
062802moto_prv.gif

B-magazine luettu, yksi uneton yö lisää vietetty. Vaihtotarjous Kawa->690duke 3000e väliä, luuletteko et kannattas myydä ite vanha jos päädyn vaihtamaan? Ensviikolla pääsee koeajamaan
wink.gif

Ja noista lisäpalikoista jos löytyy tietoa ni olis kiva tälleen etukäteen tietää.
062802jumpie_prv.gif

Jos itse myyt, saat varmasti paremman hinnan kuin liikkeessä. Toinen asia onkin sitten se, että miten nopeesti saat entises myytyä ja duken alle. Jos nyt et sitten päädy väännön puutteessa (viitaten toiseen ketjuun) siihen, että kun duke ei keuli enää 140 km/h nopeudesta, pysytään vanhassa
wink.gif

Emmää oo saanu kyl 140km/h vauhdissa kawaakaan keulimaan
blush.gif

Saiskohan öhlinsin ohjausiskarin jollain yleiskiinnityssarjalla dukeen kiinni? Ei tarttis sitä myydä pois sitte.
Eikö pyöräkaupat yleesä suostu pari prosenttia sorvaamaa uuden hinnasta pois?

En tiedä tuosta öhlins-jutusta. Näppärä kaveri tekee kyllä siihen kiinnikkeen. Mutta mä en ole SM:ssä havainnut tarvetta ohjausiskarille ollenkaan ja aika harvoin noissa thumpereissa mitään ohjausiskunvaimentimia näkyy
smile_org.gif

En tiedä tuosta öhlins-jutusta. Näppärä kaveri tekee kyllä siihen kiinnikkeen. Mutta mä en ole SM:ssä havainnut tarvetta ohjausiskarille ollenkaan ja aika harvoin noissa thumpereissa mitään ohjausiskunvaimentimia näkyy  
smile_org.gif
Sillä ny lähinnä aattelin ku tuskin vaihdossa hyvittävät sen enempää tai vähempää vaikka olis tonnin edestä ohjausiskaria, sliparia, rekkaritelinettä kiinni. Niin myyn ne ite jollekki joka arvostaa.

Samaa sovellusta aattelin ton sliparinki kanssa, jos ny ne äänet ei miellytä(kaikissa videoissa ainaki kuulostanu tosi hiljaselta) niin hommaan jostain (Mistä?) putken tuon yoshin sliparin ja alkuperäsen käyrästön väliin.

Back