• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

749 dark parantelua

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jyri
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Jyri

New member
Ah, tuli laitettua Ducati ensimmäistä kertaa tulille. Hieno laite...

No, asiaan. Tuli hankittua 749 Dark-malli. Dark on muutamaa poikkeusta lukuunottamatta täysin sama pyörä 2004-mallisena, kuin Biposto. Nämä poikkeukset ovat seuraavat:
- takarungon linkku+korkeudensäätö kiinteä
- ohjausiskari puuttuu, samoin paikka rungosta
- väri

ja 2005-mallissa on surkea etujousitus verrattuna muihin, onneksi 2004:seen on ymmärretty jättää sama Showa kuin muihinkin.

Takarungon linkku + säätötanko oli pakko hankkia heti aluksi, koska kyllähän runkogeometriaa pitää pyöränsä tuntevan ihmisen päästä säätämään (säätämisen ilosta
wink.gif
).

Uusi takaiskari menee tilaukseen, Sachs ei varmaankaan tyydytä alkuunkaan, ohjausiskareita saa kaupasta, MUTTA runkokiinnikkeitä ohjausiskarille ei näytä juuri olevan.

Maahantuoja tarjoaa omaansa hintaan 279 €, se oli minusta hieman kallis, eikä näyttänyt hyvältä, joten piti teettää sellainen itse:
Ducati%20011_m.jpg

toki tällaisen samankaltaisen olisi saanut Matrisilta tai Ducatininesta, mutta tuli kokeiltua itse, ja hyvin se ainakin sopii.

Et silleen.

Laitetaan nyt vielä kuva laitteesta, mihin tuo edellinen palikka sopii.

normal_Ducati%20002.jpg

Näitä vehkeitä on sen verran vähän, ettei juuri pääse kyselemään kokemuksista erilaisten komponenttien osalta. Pitää kokeilla itse...
cool.gif
tounge.gif
biggrin.gif

Hienon näköinen metallipala...
biggrin.gif
ja hienon värinen liina tossa pyörässä kiinni myös...
tounge.gif

Ah, tuli laitettua Ducati ensimmäistä kertaa tulille. Hieno laite...

No, asiaan. Tuli hankittua 749 Dark-malli. Dark on muutamaa poikkeusta lukuunottamatta täysin sama pyörä 2004-mallisena, kuin Biposto. Nämä poikkeukset ovat seuraavat:
- takarungon linkku+korkeudensäätö kiinteä
- ohjausiskari puuttuu, samoin paikka rungosta
- väri

ja 2005-mallissa on surkea etujousitus verrattuna muihin, onneksi 2004:seen on ymmärretty jättää sama Showa kuin muihinkin.

Takarungon linkku + säätötanko oli pakko hankkia heti aluksi, koska kyllähän runkogeometriaa pitää pyöränsä tuntevan ihmisen päästä säätämään (säätämisen ilosta  
wink.gif
).

Uusi takaiskari menee tilaukseen, Sachs ei varmaankaan tyydytä alkuunkaan, ohjausiskareita saa kaupasta, MUTTA runkokiinnikkeitä ohjausiskarille ei näytä juuri olevan.

Maahantuoja tarjoaa omaansa hintaan 279 €, se oli minusta hieman kallis, eikä näyttänyt hyvältä, joten piti teettää sellainen itse:
Ducati%20011_m.jpg

toki tällaisen samankaltaisen olisi saanut Matrisilta tai Ducatininesta, mutta tuli kokeiltua itse, ja hyvin se ainakin sopii.

Et silleen.
'"takarungon korkeussäätö kiinteä" --> Tarkoittanee, ettei sitä tähän halppis -versioon ole laitettu... Tosin kiinteä kuulostaa paremmalta!
biggrin.gif

Mutta hienon kiinnikkeen Marko piirsi ja teki!
tounge.gif

Back