Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Kymmenkunta hevosta varmaan eroa malli vs. malli. Desmoquattrojen ongelmista on varmasti kirjoitettu useimmissakin ketjuissa. Keinovipuja voi joutua vaihtamaan jne. Sopivilla hakusanoilla löytynee useita ketjuja mallien mahdollisista ongelmista.Kyllähän se ulkonäköpuolelle menee, toi vanhempi on vaan jotenkin niin tyylikäs...
Mitä eroa koneissa on, tehot lienevät aika samoissa ?
Hyvin sanottukumpikin on kivoja pyöriä. 748 on kaunis ja 749 on rumankaunis.![]()
Eikös se just päinvastoin ole vai onko mun silmissä vikaa748 on kaunis ja 749 on rumankaunis.![]()
Ei ainakaa käyrien perusteella pidä paikkaansa. Aikaisemmin mainitut sähköt on myös huomattavasti epämääräisemmät ja virheherkemmät kuin uudemmissa malleissa. Pätee yleiseen huollettavuuteenkin, joka on tiettyyn pisteeseen asti erittäin suoraviivaista xx9 malleissa. Koneen sisäisistä huolloista en tiedä. Jos myynti-ilmot jätetään sikseen, niin 748 häviää teknisessä vertailussa 749:lle about kaikessa. Ainoa juttu missä 748 todennäköisesti voittaa on hinta, koska niitä saa halvemmalla. Se ei ole makuasia, kuten vaikkapa ulkonäkö.Desmoquattron eduksi on vissiin kuitenkin luettava parempi vääntöalhaalla ja keskialueella vaikka hupputehoissa jääkin toiseksi. Näin ainakin mulle on kerrottu. Korkeampi teho on saatu vissiin suoremmilla ja lyhyemmillä kanavilla, joista johtuen vääntöpuoli on vähän kärsinyt.
Sä olet oikeassa.Eikös se just päinvastoin ole vai onko mun silmissä vikaa748 on kaunis ja 749 on rumankaunis.![]()
![]()
Pääsin ajelemaan 749:n/999:n vierellä polkupyörällä melkein koko Käpylän läpi eilen. Joko se on oikeasti paremman näköinen pyörä kuin mitä muistin, tai sitten Ducatin omistaminen on kasvattanut päähäni punasävyiset lasit. Mutta se oli hieno pyörä, ja äänet olivat kivat.Sä olet oikeassa.Eikös se just päinvastoin ole vai onko mun silmissä vikaa748 on kaunis ja 749 on rumankaunis.![]()
![]()
Mun mielestä nää xx9:t on luonnossa juuri todella paljon enemmän edukseen, ku missään kuvissa!Pääsin ajelemaan 749:n/999:n vierellä polkupyörällä melkein koko Käpylän läpi eilen. Joko se on oikeasti paremman näköinen pyörä kuin mitä muistin, tai sitten Ducatin omistaminen on kasvattanut päähäni punasävyiset lasit. Mutta se oli hieno pyörä, ja äänet olivat kivat.Sä olet oikeassa.Eikös se just päinvastoin ole vai onko mun silmissä vikaa748 on kaunis ja 749 on rumankaunis.![]()
![]()