• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

-87 kylmäkäynti

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Huqqis
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Huqqis

New member
Kävin tossa ostamassa hiljattain Honda VT1100C shadowin. Ja pyörä toimii ihan mukavasti, lämpimänä.
Kylmänä tahtoo vähän nykiä ja välillä paukkuu putkessa. Onko tällainen käytös ihan normaalia reilu 30v moottoripyörältä.
Tai onko normaalia että näillä keleillä (+5° - +8°) pyörällä kestää todella kauan lämmetä kunnolla.

Pyörä on siis bobber tyylinen eli putkeakin on muokattu rankalla kädellä.
 
Mun kokemus ilmajäähykoneesta (XJ yammu) on että vaati jotain 10-15 minsaa lämpimäksi ajoa enenkuin kävi kunnolla. Ryypyllä sitten siinä väliss tilanteen mukaan.
 
Normaalilta käytökseltä kuulostaa huonosti säädöissään olevalle kaasarikoneelle. Ihan jo seosruuvien avaaminen saattaisi auttaa...
 
Kolmen päivän ajelun jälkeen katsoin tulpat ja mustat ne oli. Eikös tämä meinaa että kävis rikkaalla?
 
Kaasuttimien synkkaus mielessä, mihis ne mittarit isketään sitten kiinni? Koitin googlailla mutta ei puhuta muusta kun säätöruuvista.
 
Näyttää samalta. Mistäs noita jatkoja sitten saa? Tai onko normaalissa rautakaupassa jotain mikä käy?

Jos olen oikein ymmärtänyt on niissä tyhjäkäyntiseosruuvien päissä suojat mitkä saa jollain D muotosella erikoisavaimella irti. Ei näy omassa enään olevan niitä.
 
No näköjään löytyi vanhasta synkkaus setistä tarvittavat liittimet että saa mittarit kiinne. Eikös se säädetä sitten kaasuttimien keskellä olevasta ruuvista? Tankki irti ja sitä rataa.
 
Noniin eli kaasarit on synkattu, mutta vielä pitäs koittaa säätää sitä tyhjäköyntiseosta, vieläkin käy laihalla. Mutta kun yrittää niitä ruuveja avata edes varttikierroksen alkaa putkesta tulee mustaa pihalle.
 
Back
Ylös