900 S.i.e vm. 2002

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ungo
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

Ungo

New member
Elikkäs kyseessä siis Monster 900 S.i.e vm. 2002

Saisikos sakilta kehuja ja haukkumisia ko. pyörästä? Tässä näyttää pahasti siltä että riisinkeitin vaihtuisi ko. kikottimeen ja pian.. Mitä pitäisi ottaa huomioon?
bowdown.gif

Perusjutut mitkä mitä tahansa pyörää ostaessa:
ketjut & rattaat
renkaat
yleisilme, vastaako mittarilukemaa
huoltokirja on varmaan kiva..
jos (kun) vehkeeseen on vaihdettu putket, niin onko ruiskulle tehty mitä ja miten. Saako orkkis hilut mukaan?

Jos vehkellä ajettu about 20tkm (tai 40), kannattaa kysyä onko hihnat vaihdettu.
Normaaleilla huolloilla noilla ilmavehkeillä ajaa maailman loppuun, Aamen
wink.gif

Mitäs sä Ungo oikein höyräilet? Kerro koko totuus, olen pelkkänä korvana.

Ei vaineskaan. Olen vain helkkarin kateellinen sinulle, jos sellaisen hommaat. Täytyypä munkin ruveta viimeistään ensi kesänä lähentelemään sitä kiloa. Tulet sitten näyttämään sitä komistusta!

Pöh, eikös täältä nyt enempää kokemuksia pyörästä löydy? Kaipaisin kovasti.
baaa.gif

No jotkut sanovat ajoasentoa monsterissa raskaaksi ja toiset taas pitävät siitä, itse kuulun näihin jälkimmäisiin..Matkaakin on tullut jonkin verran taitettua, eikä mitään ongelmia. Muutenkin Monsteri on edelleen mahtavan näköinen pyörä. Tuohan on kaksiventtiilikonen ja ilmajäähdytteinen, helpompi huollella kun 4-venttiiliset. Käyppä koeajamassa miltä tuntuu ajaminen.

Ajoasentoa on turha moittia, Käytiin Jytinöissä 2543 km perjantaista sunnuntaihin. Hyvin jaksoi, mitä nyt pakarapuolella pientä poltetta
cool.gif

Elikkäs kyseessä siis Monster 900 S.i.e vm. 2002

Saisikos sakilta kehuja ja haukkumisia ko. pyörästä? Tässä näyttää pahasti siltä että riisinkeitin vaihtuisi ko. kikottimeen ja pian.. Mitä pitäisi ottaa huomioon?
bowdown.gif
Mulla oli tommonen 20.000 km ajan. Hieno pyörä, huonona puolena voi pitää sitä että kiinnostuneita jututtajia riittää välillä liiaksikin mutta ducatistithan on hiukan narsisteja. Osta jos ego kestää tahattoman elvistelyn.
tounge.gif

Itselläni on kylläkin ST4s, mutta aika paljon samaa ajotunnelmaa oli koeajolla monsterissakin ja nimenomaan tuolla isolla koneella makoisa peli. Termiksen putkilla myös saundi erinomainen.

Keulakin keventelee haluttaessa ja alusta ketterä ja mukava ajaa. Jarrut erinomaiset. Kyytiläiselle ei niin kiva, kun takamatkustaja on jätetty ilman mukavuuksia.

Suosittelen kyllä sooloajoon lämpimästi.

t. Spagetti

Back