900 ss rengaspaineet??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja pimualma
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

pimualma

New member
alla on metzelerin sportecit, mitäs kuuluu pistää rengaspaineiksi? pyörä on vm-94

tapio

Joo tiedän, kyselen aika yksinkertasia mutta tää D on mulle uusi tuttavuus... Guzzien kanssa olen puuhastellu, Quota olis muuten myynnissä!!!

Ei se paljoa kutsista eroa, siis renkaiden osalta, paitsi tietysti mopon painon suhteen. Itsellä on pienemmässä versiossa ja Pirellin renkaissa about 3 takana matka-ajossa (oli hetken aikaa liian vähän, rupesi kulumaan keskeltä) ja edessä jotain 2,5 tjsp. Radalla pärjää hiukan pienemmmillä, eli jotain 2,5-6 luokkaa takana tuntui toimivan melko hyvin. Metzelerin paineistus voi poiketa hiukan Pirelleistä, mutta tuskin kovin paljoa.
Kannattaa varmaan tutkia valmistajan kotisivuja ja tarkistaa onko paljoa eroja renkaanvalmistajan ja Ducatin suositusten välillä, mutta joka tapauksessa nuo valmistajan suositukset tuntuvat usein olevan pikkasen alakanttiin.

Edit: Niin, jos kerran jotain olet myymässä niin pistä nyt sitten samalla linkki myynti-ilmoon ja/tai pistä hiukan tarkempia tietoja.
Eli minkäs ikäinen Möhkö-Guzzi ja minkälainen on pyyntihinta?

Metzeler suosittaa ko. pyörään ja Sporteciin eteen 2.5 ja taakse 2.9 bar. Uskoisin noiden olevan aika hyvät paineet. Radalla ehkä 0.5 bar pois kummastakin, mutta isolle tielle taas takas, muuten menee gummit äkkiä vaihtokuntoon...

http://www.geocities.com/pimualma/

Tuommosesta osotteesta löytyy kuvia Quotasta. Kilometrit on nyt kai jotain 26000, vm-99, pyörä on kaverilla tampereella lainassa tän kesän. Sovittiin, että lainasopimus päättyy jos joku ostaa Quotan pois.
Pyynti on 9800e, vaihturia en enää ota kun hommasin tuon isonD:n... no ehkä MG 1100 sportin tai 750 NTX:n...
Uljas matkapyörä mutta ajan mieluummin pääedellä! (oli joku endurohörähdys joskus).

Jos ketä kiinnostaa niin mun puh. on 0400-901089 Pori

Tapio

Back