• Huom! Kaikki tälle foorumille tehty sisältö poistuu kun beta on ohi ja nykyisen foorumin sisältö ajetaan tähän päälle.

950smr ketjut & rattaat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja ktm-ana
  • Aloituspäivä Aloituspäivä

ktm-ana

New member
Noniin tästä se kevät koittaa ja ajokausi hollilla.. Eilen vedetty niin sanotut liekehtivät savut kotkasta talvilevon jälkeen.  
smile_org.gif

Nyt olisi aika päivittää rattaat ja ketjut uusiin. Ajatuksena kävi että jos laittaisi kokeilumielessä 16/43 välit tulevalle kaudelle? Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä variaatiosta??  Ja mitä ketju & ratas yhdistelmiä olette peleihinne laittaneet.

Noniin tästä se kevät koittaa ja ajokausi hollilla.. Eilen vedetty niin sanotut liekehtivät savut kotkasta talvilevon jälkeen.  
smile_org.gif

Nyt olisi aika päivittää rattaat ja ketjut uusiin. Ajatuksena kävi että jos laittaisi kokeilumielessä 16/43 välit tulevalle kaudelle? Onko kenelläkään kokemusta kyseisestä variaatiosta??  Ja mitä ketju & ratas yhdistelmiä olette peleihinne laittaneet.
Nyt on rojut tilattu täältä, hinnoista en tiedä mutta oli ainoa paikka joka lupasi toimittaa 43 takasen  
biggrin.gif
Saas nähdä koska rantautuu..

www.redracingparts.com

Suosittelen. Mulla on 950sm:ssä 16/45 välitykset ja itse ainakin pidän enemmän kuin vakioista tai pelkästä 16 etusesta. Kolmosella nostaa keulaa pelkällä kaasun avauksella ja kuutosta voi käyttää jo hieman ennen satasen nopeutta.

Mitenköhän tollanen isompi takanen toimis Superdukessa. Pikkusen himottais kokeilla jotain 40 tai 41 piikkistä. 38 orkkiksena.

Suosittelen. Mulla on 950sm:ssä 16/45 välitykset ja itse ainakin pidän enemmän kuin vakioista tai pelkästä 16 etusesta. Kolmosella nostaa keulaa pelkällä kaasun avauksella ja kuutosta voi käyttää jo hieman ennen satasen nopeutta.
Juuri tätä kaipaan omaan lisää. 16 edessä vaikutti jo motari käyttäytymiseen paljon, tai lähinnä sen verran että uskaltaa 6:sella ajaa jopa lailisiakin nopeuksia.

Mistä löysit 45:takasen? Itse kun olen pitkäänkin jo etsinyt, niin ei anna 45 kuin 950 enduroon ja siinä vissiin erinlainen kiinnitys?

En muista mistä, mutta joltain jenkki sivuilta sen tilasin. Materiaali alumiini ja tuntuu kuluvan kohtuu nopeasti, tämä kausi varmaan menee vielä.

Tulipan vaihdettua vortexin 44 hampainen taakse,tämä muutos olisi pitänyt tehdä jo ajat sitten.

Pakko myöntää että kotka on aivan eri laitos, jaksaa vielä 3- vaihteella nostaa hyttiä kaasusta ja 4:sellakin vielä kun hieman repäsee
buttrock.gif
eli juuri tämmöistä räväkkyyttä haettiin tuolle alueelle.

Motarilla ei tosin viihdy pidempiä siirtymiä, mutta eikös nämä olekkin mutkapätkille tehtyjä.

itse tilasin vortexin, dragrace.fi putiikista, ja homma toimii siellä paremmin kuin hyvin..

Riittääkö vakio ketjut 16/44 ratastukselle?

Tekisi mieli kokeilla 44 : sta taakse, ellei tarvi pitempiä ketjuja..

Hieno homma. Kiitos!

Täytyy laittaa ratas tilaukseen ja seuraavassa renkaanvaihdossa
paikalleen..

sanoi:
Riittääkö vakio ketjut 16/44 ratastukselle?

Tekisi mieli kokeilla 44 : sta taakse, ellei tarvi pitempiä ketjuja..

Vakioketjut riittää 16/45 välityksille, kunhan kääntää säätöpalat toisinpäin. 17/45 ei enää mene vakioketjuilla.

Back